Action toppers #2

Heeft er heel toevallig iemand ervaring met deze elektrische deken? https://shop.action.com/nl-nl/p/8712876440409/carmen-elektrische-knuffeldeken

Ik wil dit jaar echt zo’n ding hebben zodat ik beetje warm blijf op de bank en de verwarming op 18 kan blijven haha.

1 like

Klopt, ik wilde de pan ook (maar niet voor die belachelijke prijzen). Helaas is de prijs niet gelijk, zelfs meer dan het dubbele. €59 ipv €24.99 :unamused:

1 like

oh wow wat stom!

1 like

Ik zag via een Tiktok hele leuke Disney halloween ‘poppetjes’/lampjes, Mickey hoofdje in de vorm van een pompoen bv of een Mickey spookje. Hier helaas niet in de regio (Veldhoven) te vinden :frowning:

Is hier iemand die eventueel zou willen kijken, en ze wil meenemen/versturen? Ik vergoed uiteraard alle kosten!

2 likes

Bij welke winkel?

3 likes

Gezien het topic neem ik aan action.

13 likes

Oja duh, sorry dacht in wjekw te zitten :joy:

4 likes

Niet met deze, wel met zo’n deken van dezelfde afmeting en 160w en die is echt heel fijn. Lekker warm en zorgt er inderdaad echt voor dat de verwarming lager kan. Ik zou het dus met deze van Action ook wel aandurven, ook al is het wattage wat lager.

Misschien heb je er wat aan, ook al is het dus niet echt antwoord op je vraag.

1 like

Hier kan ik wel wat mee, dankje. :slight_smile:

2 likes

Inmiddels alles behalve de ontbijtbordjes gevonden. Dus mocht iemand die toevallig nog tegenkomen: let me know!

Iemand ervaring met de impregneer-/waterproofspray? Iemand in mijn omgeving is helemaal lyrisch over de werking ervan, dus heb deze ook gekocht, maar heb het idee dat het niks doet.

Wil dus even weten wie gelijk heeft :slightly_smiling_face:

4 likes