Action toppers #2

hahahah oke chill :rofl::rofl::rofl: verkeerd begrepen dan haha i guess dat de ergernis over zonhaters er ff uit moest

ik moet als het over zon enzo gaat ook vaak snel denken aan die dermatologen op een congres die met hele morph uv suits aanhadden ik vond dat gewoon zo dystopisch :joy:

3 likes

Hahaha nee, ik ga er absoluut niet met mijn baby in de volle zon op liggen. Zelf ook niet trouwens. Maar het lijkt me een ruime, zachte ondergrond om in de schaduw met wat water op te zitten/te spelen met mn baby.

Mijn terras ligt lekker het grootste gedeelte van de dag in de schaduw, maar dat is natuurlijk best een harde ondergrond met zo’n dun zwembad bodempje. Dan is dit zachter en fijner voor als ze nog wel haar evenwicht wat verliest. En voor de duidelijkheid, echt een miniscuul laagje water waar ik, of mijn man, altijd bij is. Voor mensen denken dat ik m’n baby alleen in een zwembad laat :sweat_smile:

11 likes

Ja sorry wilde je dus echt niet het gevoel geven dat je je moet verantwoorden, zoals ik al zei had ik ff moeten nadenken hoe het overkwam voor ik dat postte. Was nogal kort door de bocht eruit geflapt.

3 likes

Oh nee hoor! Zo had ik hem absoluut niet opgevat. Het is voor mij een beetje vanzelfsprekend dat je niet met een baby in de volle zon gaan zonnen/chillen whatever, maar dat stond er natuurlijk niet bij. Er zullen vast mensen zijn die dat wel doen en we kennen elkaar niet persoonlijk dus dan is dat niet zo duidelijk. Mijn laatste opmerking was ook niet als sneer bedoelt, meer als grapje. No hard feelings :kissing_heart:

4 likes

Die heliumtank is fantastisch leuk!

20 likes

Zijn die viral peper- en zoutmolens nog te koop bij Action? Ik vind ze zo vrolijk. Al paar keer gezocht maar heb ze nooit aangetroffen meh

Je bedoelt die leuke gekleurde? Die heb ik laatst alleen nog in grijs en een andere kleur zien staan maar er stond een streep door de barcode wat betekend dat ze niet meer bestelbaar zijn.

Kan natuurlijk dat ze binnenkort weer terug komen dan staan ze bij de nieuwe producten op hun website.

2 likes

Ik zag dus laatst exact dezelfde bij de Dekamarkt

1 like

Hoe snel kwamen ze weer naar beneden? Ik ben er klaar mee hahaha. 2x gekocht en ‘s middags lag alles weer op de grond. Ik fake nu de helium. Plak de ballonnen op het plafond en hang er dan een touwtje aan. Kan alleen niet meer van die leuke zwevende trosjes maken.

1 like

Gemaakt om 12:00 en om 20:00 hingen alleen de twee kleine ballonnen laag.
De folie balonnen hadden nog echt vliegkracht.

Gewone ballonnen inderdaad heel snel, folie ballonnen houden het zo een week vol!

2 likes

Klopt, maar dit ligt eerder aan de kwaliteit van de ballonnen dan aan de helium heb ik begrepen.

2 likes