Action toppers (Deel 1)

Altijd als ik in de Action ben dan neem ik altijd zoveel onnodige dingen mee die ik helemaal niet nodig heb. Puur om te ontdekken of er nog echt goede artikelen zijn die vaker gebruikt kunnen worden zoals bijv schoonmaak middelen. (Of nog twintig notitieboekjes die ik niet nodig heb)

Deel hier je toppers! (Leuke rommeltjes mogen wat mij betreft ook gewoon)

Topper:

Anti schimmel spray in de grijze flacon. Helpt iedere keer weer de badkamer plafond te reinigen van de schimmeltjes.

5 likes

Ik heb een plastic bak die je kunt schuiven voor in je koelkast om hem te organiseren. Passen potten jam e.d. in. Ik heb maar een kleine koelkast en zo kan ik er optimaal gebruik van maken.

Foto

Let niet op de inhoud van mijn koelkast

5 likes

Zijn veel verschillende maten in maar alleen deze maat leek me echt handig haha. Er is er ook eentje voor wijnflessen, mocht je last hebben van rollende flessen.

4 likes

HOE gebruik je dit? Ik heb deze toevallig laatst gehaald voor mijn badkamerplafond en probeerde een stukje uit, met als gevolg dat mijn hele arm onder het spul zat en er urenlang roze spikkels op mn huid zaten als gevolg. Heb jij een manier om omhoog te spuiten zonder dat je zelf onder zit?

Dit is echt m’n favo, vooral de groene want dan ruikt heel je keuken naar mojito!

22 likes

Ik koop altijd panty’s bij de Action.

2 likes

Die roze allesreiniger ruikt ook lekker, echt een aanrader!

Ja ik denk dat ik ze allemaal ga halen haha.

Die grijze wondersponsjes. Er zitten er 5 in een pak voor 99 ct en je hoeft niet hard te boenen of met schoonmaakmiddel maar t haalt allessss weg

6 likes

Jaaa ik heb ook die roze + groene, ze zijn top.

2 likes


Kom deze net tegen bij mijn filiaal!

14 likes

Jaa die roze is echt top!

Ik heb die al zooovaak zien liggen, maar ik kan nooit bedenken wat ik er dan mee schoon zou moeten maken. Alles in mijn huis is wel met een gewoon doekje/sponsje schoon te krijgen. Of vergeet ik iets? :sweat_smile:

Schuin omhoog spuiten, zelf op een krukje gaan staan (zodat de nevel naast je neervalt) en anders naakt sprayen en daarna zelf douchen (no kidding!). Zo deed ik het altijd.

3 likes

Aanslag in thee en koffiekopjes, badkamer voegen tegels etc, kranen, de oven, allessss

3 likes

De handzeep hiervan. Iedereen denkt dat je zo’n mega dure handzeep a la Aesop hebt staan. €1.49 bitches!

30 likes

Ja zeker!

Ohh :scream: Je noemt nu echt dingen (aanslag in theekopjes, oven) die ik inderdaad slecht schoon krijg. Bij mijn volgende tripje naar de Action gaan ze mee :raised_hands: Dank!

2 likes

Toevallig vrijdag deze mandjes gekocht voor hetzelfde doel! Zien er echt heel goed uit voor die prijs, en volgens mij zijn precies dezelfde mandjes een stuk duurder bij andere winkels.


Ik ben tevreden voor die 4.99 :grin:

18 likes