Action toppers (Deel 1)

Gister uit deze soepkommen gegeten in een restaurant, vond ik dan toch een beetje gek omdat ik ze herkende van Action.

7 likes

Mijn Action tip is de maxijurk met 2 splits voor iets van 5 euro, zit heerlijk

1 like

Dit herken ik volledig. :joy:

Ik heb de badkamerspray gehaald en natuurlijk de sponsjes, maar helaas verkopen ze geen motivatie om schoon te maken

27 likes

Is er een verschil tussen de all purpose reiniger en de badkamer reiniger?
En gebruiken jullie dit gewoon met zo’n nat schoonmaakdoekje of? #noob :redface:

Bij mijn vorige werk werden ook altijd de koekenpannen van de Action gebruikt. Die vonden ze fijner dan de dure pannen die er al waren haha

Heee dit is ‘mijn’ Action haha. Hij is zo fijn en groot <3

1 like

Ja die pannen gebruiken wij ook op m’n werk, lekker groot en heel fijn!

Heb je een foto?

Die sheetmasks met slakkengel zijn ook echt fantastisch (tenminste voor mijn gevoel werkt het echt)

Weet iemand of ze deze nog bij de action hebben?

Kocht deze een paar jaar geleden heel vaak, echt een van m'n favo koekjes
1 like

wow bestaan die nu ook? ik had vroeger een potje slakkengel voor mn gezicht en dat deed echt wat ja! werd alleen heel raar aangekeken als ik aan iemand vertelde wat ik gebruikte haha

1 like

Die allesreiniger in die sprayfles is echt geweldig! Handig voor als ik lui ben

Ik heb deze van de week bij de big bazar gekocht!

1 like

Ik heb de powersponge ook gekocht. Werkt echt chill om mijn gootsteen mee schoon te maken!

Heb ik ook, hij maakt goed schoon maar die brokkelzooi is wel kut

Nee geen last van? Ik zorg er wel voor dat ik mijn nagels er niet inzet (want zwak materiaal) en ik laat hem echt opdrogen voor ik hem weer in het keukenkastje gooi.

Nee bij mij niet. En laat hem ook drogen net als @Virago

Hahahaha ja ik denk dat je het daar ook niet voor moet gebruiken. Meer voor aanslag enzo.
Maar bij mij brokkelen ze op een gegeven moment ook af ligt er ook een beetje aan wat ik schoonmaak hoe lang ze heel blijven.

Misschien verkopen ze bij de action ook wel beitels :stuck_out_tongue:

8 likes