Action toppers (Deel 1)

Ik was laatst op zoek naar dat waxinelichtjesding wat hier genoemd werd. Toen ik aan een medewerker vroeg of ze die in dat specifieke filiaal verkochten zei ze: ALS we het hebben, staat het in dat pad daar, bij de kaarsen. Goh bedankt he

2 likes

Ik denk dat je het tegen @Barbati had?

Maar groetjes terug! :relaxed:

Mooi! Zijn de lampjes zelf gewoon kleine “bolletjes” of hebben ze een vormpje ofzo?

Ik heb ze wel eens geprobeerd maar was niet enthousiast, je rook ze bijna niet. Maar misschien had ik net de verkeerde geur (heb een blauwe geprobeerd, weet niet meer welke geur dat was, en sandelhout geloof ik).

1 like

Ik heb nu zin om naar de action te gaan, terwijl ik er vrijdag nog was…

Geen goed topic voor mn portemonnee dit, ook al kost het allemaal geen drol, veel kleine dingen is ook ineens 20-30 euro aan de kassa.

Mijn aanrader zijn de opbergboxen met zon klikdeksel, 2 helften in elkaar. Die gebruik ik echt overal voor.

3 likes

Ik heb ook zin om naar de Action te gaan. In mijn hoofd maak ik altijd een rekensom hoeveel ik kwijt ben aan de kassa. Helaas is het altijd hoger.

Ja echt hè, ik schrik ook altijd een beetje. En dan is ook 75% niet nodig, maar kan wel handig zijn ooit.

Door jullie heb ik iedereen schoonmaakspul aangemeerd en ruikt elk huis waar ik kom straks naar de Action.

6 likes

Ik heb wel dat die sprayflessen schoonmaakmiddelen heel erg strepen achterlaten, ienand tips? Nat doekje, droog doekje?

Ja, same! Ik doe eerste nat doekje en dan droog doekje

Doet wel een beetje afbreuk aan het gebruiksgemak :persevere:
Maar ok het ruikt nog steeds lekker

Nou de wondersponsjes zijn gekocht hoor.

2 likes

Oeh dit ga ik ook eens doen! Krijg mijn rooster ook niet schoon en erger me er zo vreselijk aan. Ga jouw tip zeker proberen

1 like

Kun je die sponsjes maar eenmalig gebruiken eigenlijk? #dtv

Jaaaa ok maar ik dacht dat de superpowers in die zeep zaten en dat je dat er dan na 1x uitspoelde. :grimacing:
Edit:
(Weet niks van schoonmaken. Ik val door de mand haha)

Ik heb van die slag letters gehaald. Ik had al een setje met wat meer “nette” letters en de action heeft ze met wat meer “cursief” font.
Net even uit getest aber naturlich

3 likes

Leeuk! Is het ook eenvoudig of een gedoetje?

Valt erg mee!
Je moet de letters goed op de gewenste plek zetten en dan tik geven maar dat kan iedereen wel

1 like

Oh top!

1 like

Ik ben ook nog op jacht naar de SPonsjes maar het is telkens uitverkocht :frowning: