Jaaa hoor ik was er vandaag maar met een missie dus niet de hele winkel doorgelopen. Kut zooi
Ja @thee deze ervaring heb ik ook! Hij hangt nu al een tijdje los op 1 stuk en geen zin meer om het te fixen hahah
Heb de eeltsokken inmiddels ook gebruikt! Het is nu dag 2 en heb zoooo veel moeite met het niet mogen pulken
Edit: heb gedouched en het is nu nog zoveel erger hahahahahaha IK WIL DE VELLEN ER AF TREKKEN
Oh yeah! Het Nude Palette heb ik binnen!
Ik trok gewoon. Geen geduld hoor.
Succes met je huis zuigen 3x per dag aankomende week
Hahahha ik heb 't uiteindelijk vol gehouden tot gisteravond 9 uur en ben toen ook begonnen denk dat ik maar zoveel mogelijk sokken draag de komende dagen hahaha
Ik heb dit bericht over een ledlamp voor gellak net al in het ‘show je nagels’-topic gezet, maar omdat ik enthousiast ben ook hier even:
Heeft iemand afgelopen week nog de (bijna) 0 kcal yonaise gezien? Ik ben echt in staat om hiervoor om te rijden want ik vond die zooo lekker maar zie ze nooit meer
Heb dit echt al een paar keer lopen zoeken bij de action … maar ze hebben ze nu dus?
Bij de action hebben ze in de aanbieding allemaal starters kitjed voor sieraden maken. Om je innerlijke @tuula naar boven te halen. Misschien leuk voor als je zelf wilt beginnen
En ook vet veel reese’s??
Hahaha. Love je reactie!
Wat ik zelf heb meegenomen
Verduisterende gordijnen 140x 260 voor 9,95 per stuk.
Kussenhoesjes voor 1,99 per stuk
Nep pannenkoek plant 2,99
Rol cadeau papier 0,49 cent
Wat leuk, ga er even langs. Heb al heel veel maar ook leuk als cadeautje dit! Hema heeft ook nog leuke setjes liggen als aanvulling😏
Ooo goed dat de je de prijs noemt!! ik ben daar helemaal naar vergeten te kijken
Ze lagen hier in ieder geval bij de week actie spullen, even gekeken op de site en dan zijn ze als het goed is 3.36 per stuk
@loviedovie oee ook een goeie tip!
Heb het zelf niet meegenomen omdat ik denk dat ik er puur agressief van word. iets met weinig geduld (Maar borduren kan ik dan weer wel lol)
Ja, ligt bij de make-upspullen en dagcremes!
Ja, maar ik vergeet ze altijd te proberen. Staan echt al meer dan een jaar in de kast haha
Even het gordijn reviewen. Redelijk makkelijk om de haken er in te doen. Alleen de vijf haken die er bij zitten zijn te weinig. (Vind ik persoonlijk). Oja qua lengte, er zit een strijkband bij.
Die plooihaken heb ik bij de action zelf niet gezien maar zag ze al te koop bij HEMA, IKEA, en Amazon had precies dezelfde.
EDIT: ik ben voor die van amazon gegaan. Die lijken er precies op. (https://www.amazon.nl/gp/product/B0833287SK/ref=ppx_yo_dt_b_asin_title_o00_s00?ie=UTF8&psc=1) Ook te koop op ali voor nog minder, maar te ongeduldig daarvoor.
Is microvezel wel goed voor brillenglazen?
Vroeg ik me inderdaad ook af. Maar na een google rondje, zie ik vooral dat het wel kan. Nice!
Oke haha heb het dus gekocht en gister gebruikt (incl base en topcoat). Maar het bladdert nu al af? Waar ligt dit aan? Aan de droogtijd? Dikte? Nagellak?