Het ziet er nu zo uit. Heb het gewoon in een border tussen mijn andere planten gestrooid
Weet iemand of ze bij de action schoenenrekken verkopen?
Heb ik zelf nooit gezien tijdens laatste bezoeken
Wel verkopen ze best veel wandrek-dingen en soms van die kleine kastjes wat missch als schoenenrek kan dienen
Wat leuk, hoe duur zijn die?
Wat leuk om te zien! Ik heb ze vorige week in de tuin gestrooid dus benieuwd wanneer het bij mij ook zo groen wordt
Iemand al bij de action geweest nu de winkels weer gewoon open zijn? En zijn er lange wachtrijen?
Vandaag geweest en er stond wel een rij, maar binnen 5 min was ik er doorheen. Wel goed en nodig, want het was zo prima te doen in de winkel.
Ik ben geweest. Geen wachtrij, wel druk maar kan toeval zijn.
Toen ik na een uur er langskwam met wegrijden stond er wel een rij, maar dat waren 3 mensen.
Gister geweest, geen rij.
Hier een gigantische rij. Ben weer naar huis gegaan.
Ik ben al geweest, wel een paar keer gewoon voorbij gelopen omdat het heel druk leek. Rijen buiten. zou echt verschillende tijdstippen proberen. Gisteren is het rond etens tijd dan uiteindelijk gelukt. Al was ik met 2 min weer buiten omdat ik de drukte niet trok. (Gewoon niks meer gewend)
Ik ben donderdagavond geweest. Moest wel eventjes in de rij staan, maar ik vond het meevallen. Woon alleen niet in een grote stad of zo.
Ik ben vandaag om 8 uur geweest, was lekker rustig. Ik zocht een kettlebel van 4kg maar die waren op, nu maar 6 kg meegenomen
Ik heb vorig jaar deze gezaaid en ze komen nu wederom omhoog! Jaar 2 dus
Moet je dan elk jaar opnieuw strooien of blijven de bloemen gewoon terugkomen? Of zou je dan bollen moeten planten als je na 1x geen omkijken meer naar wilt hebben (geen kenner hier)
Deze een tijdje geleden gekocht bij de action voor volgens mij nog geen euro. Ik had er eerlijk gezegd niet veel van verwacht maar ik vind hem fijner als de beau.tyblender van RealTech.niques. ik weet niet hoe ik het uit kan leggen maar er zit meer ‘bounce’ in.
Ik heb deze balkontafel meegenomen. Ik ga het gebruiken om nog meer plantjes erop te zetten. Ook handig voor de katten omdat ze op deze manier ook een extra plekje met schaduw krijgen eronder. Het voelt ook redelijk stevig aan.
Opzich heerlijk dat we weer lekker door de action kunnen struinen MAAR die click en collect was heel chill en dan kon je ook de beschikbaarheid zien van een product… en nu is dat er gewoon dus niet meer
Jaa heb je ook helemaal gelijk in en het past ook wel bij zo’n cheapo winkel. Hoe meer ze faciliteren hoe duurder de meuk wel weer zal worden. Maar ik wil gewoon zien of iets daar is zonder dat ik eerst zelf moet gaan kijken ook, want actions zijn gewoon niet betrouwbaar met hun assortiment
Jaaa ik mis het eindelijk ook wel haha!