Omg nee die verhuisdozen zijn zo kut. Ik heb zo ook gebruikt maar ze waren zo zwak, ookal zat er niet superveel in. De onderkant zakte he-le-maal in
Voor het apparaat zelf zou ik alleen water aanraden maar je kan erna met een interieurspray spuiten?
Op die site staat reusable
Heb er vandaag 4 gehaald
Kan ik weer even vooruit!
Welke voorkantjes zijn er allemaal ?
Volgens mij zijn dit nog de oude, maar not sure!
Is er ook al leuk herfst spul?
Wel leuke! Ik zie nu pas je berichtje en lig net in bed. Zal morgen even een fototje maken!
Dit zijn idd 3 nieuwe en dan is er ook nog 1 met wit/bloemen. In totaal dus 4.
In Blerick vandaag het ronde tafeltje en dat kastje gezien rechtsbovenin. Die zat in een doos aan de kopse kant van een gangpad en dat ronde ding bij binnenkomst
Ik zag hem op je insta en dacht oh die moet ik maar skeerr. Nice! Ga ik halen
https://www.action.com/nl-nl/search/?q=adventskalender
Beetje vroeg voor een adventskalender, maar ben er blij mee
haha ik ga nu voor het kleed!!! Hoop echt zo dat ie er nog is, kutaction hier dus wish me luckkkk
Ik wil graag zien of 'ie ook echt glowt in the dark
Wtf, mijn telefoon heeft mijn laatst gemaakte foto’s gewoon verwijderd? Dus geen foto’s helaas, maar ik heb ook het sterrenplaid gekocht! Ik had nog een foto gemaakt van de andere soorten die er lagen (nog een grijze met een streeppatroon en een lichtroze met hartjes).
oke wat een deceptie. Kleed was al uitverkocht, zag wel iemand met (wss) de laatste in zijn hand door de winkel lopen maaar toen zag ik wel dat industriele tafeltje/nachtkastje met dat rekje eronder, dus meegenomen, maar er zitten twee dezelfde poten in? Echt hoe dan? Dus nu kan ik hem weer terugbrengen, echt janken
Dit was die roze! Een paar uur later duikt deze opeens weer op in mijn telefoon, wie weet die andere grijze ook nog wel…
Ja is ie leuk? Heb er ook naar gekeken