Action toppers (Deel 1)

Deze is maar een tientje

8 likes

Ja ik heb die al 2x gehaald! De kussentjes zijn chiller dan de paarse!

4 likes

Misschiel wel errug handig dat je er werkt. Kunnen we je altijd wat vragen.:grinning:

1 like

Iemand recent paarse Balisto gespot bij Action? Ik ben zwanger en heb hier echt al wekenlang zo ontzettend veel trek in, maar het is nergens meer te koop. I need it :drooling_face:

1 like

Ik weet niet of het hier al eerder getipt is maar de schimmel en aanslag reiniger van de Action. Heftig goedje, maar echt top spul! De voegen in onze badkamer in ons nieuwe huis waren helemaal groezelig, maar ze zijn nu weer wit!

2 likes

laatst hadden ze deze bij de kruidvat. Misschien nu nog wel?

Ja laatste tijd bij kruidvat!

Oh yes, dankjewel! @hollyday ook!

Geen idee of ze het bij de action hebben, maar volgens mij wel bij Hanos

1 like

Ah jammer, niet cg. Sulfaat en uitdrogende alcohol.

1 like

Wat is cg?:see_no_evil:

Curly Girl (method)!

1 like

Ik vind die stekkertjes met afstandsbediening ook echt geniaal. Lekker lampen aanzetten door een klik op de knop.

7 likes

Mijn beste aankoop ooit!

1 like

Dankjewel! Ik kan 'm denk ik wel gebruiken dus ga 'm aanschaffen zodra m’n huidige shampoo/conditioner op is

Wat bedoel je precies? Onze lampenknoppen zitten echt door de hele woonkamer dus ben benieuwd!

Hoe weet je dit? Waar let je op? Welke namen zijn dan verkeerd?

2 likes

Het is ge-wel-dig, ik heb ze ook!

Voor tien euro koop je een afstandsbediening met 3 soort van stekkerdozen. Je doet de stekkerdoos in het stopcontact en doet de stekker van de lamp er in. Je zorgt dat je de afstandsbediening niet kwijt raakt (tip van Flip) en dan kun je de lampen aan en uit zetten met dat ding. Per lamp of allemaal aan. Laf it!

3 likes

7 likes