Action toppers (Deel 1)

Haha ze hebben hem pas vernieuwd :sweat_smile:

1 like

Zo stom. In heb hem niet gekocht maar nu ik hem zo zie is ie wel super leuk.

Mee eens! En zo lekker goedkoop!!

1 like

Is dat een bonsai die je verpot hebt naar water? Wist niet dat dit kon!

Ja mee eens!

Ik heb dit nodig!

1 like

Check :+1:t4:

30 likes

Ik ben echt zo jaloers op je vensterbank waar je in kan zitten! :biggrin:

7 likes

ZO cute haha

Whaaaaaaa, die is tof! Recent gekocht?

1 like

Ik ben echt blij met de sport artikelen. De gewichten en springtouw. Kan ik heel fijn thuis mee sporten en ook nog de yoga mat.

1 like

jaaa deze heb ik gisteren ook gekocht, maar dan de roze! Ik word zo blij elke keer als ik er naar kijk hahaha. Heb er een klein plantje van de 2 euro tafel in gezet

edit: oeps ik dacht dat ik in het planten topic zat… maar ik heb hem gisteren voor 8 euro bij de intratuin gekocht, deze zal wel heel wat goedkoper zijn :tired_face:

1 like

Hehe dit.
Geen idee of het een topper is maar veel kattenbezitters hier :joy:

15 likes

Hahahahah oh ik ga dit neerzetten en mijn vriend ermee verrassen als hij thuiskomt, moet nu al lachen om zijn reactie. (Hoewel ik soms dit soort hilarische dingen doe en hij binnenkomt en ik al op de grond lig van de slappe lach van voorpret en hij niet snapt wat er grappig is) Dank voor de tip!!

9 likes

Ik heb het huisje vanmorgen ook gekocht, mijn konijn vindt het geweldig zoals verwacht.

3 likes

Ik heb het laatste huisje kunnen scoren, ben heel benieuwd hahaha!

1 like

Huh ik zocht deze vandaag en hij was maar 15 cm ofzo? Ik had hem heel groot verwacht whaha

1 like

Combinatie van ‘s avonds en iphonekwaliteit, maar het huis is in gebruik genomen

57 likes

Heeft de Action kunstplantjes?

Ja, wel lelijke :grimacing:

1 like