Action toppers (Deel 1)

Ja! Ik koop regelmatig zonnebrandcreme van nivea bij de action. Ik smeer me iedere 2 uur in en smeer ook genoeg en ben daarmee nog nooit verbrand, terwijl ik een lichte huid heb. Als ik me niet insmeer, verband ik na ongeveer een kwartier.

2 likes

@Chesirecat Thanks! Ik ben geweest kijken vandaag maar in het filiaal waar ik was hadden ze ze helaas niet. Nu maar online besteld :grin:

Bedankt voor de tip! Zojuist besteld :slight_smile:

1 like

Heeft de action rolbakken voor onder je bed en weet iemand hoe duur die zijn?

Wow handig! Ik bleef maar zoeken op rolbak, rolbox, bedbox hahha

Ik geloof het niet. We hebben die bamboestokken voor 2 of 3 euro gekocht bij Van Cranenbroek.

Xenos wel
 action volgens mij niet.

Thanks. Heb ze nu van de Blokker, maar goed om te weten!

Ik heb vandaag deze hoepel uit de weekaanbieding gekocht en ik ben nu al fan!
image

6 likes

Nu wil ik die hebben :speak_no_evil: Zal dit in het vaste assortiment zitten?

Ja, althans bin mijn action wel vaak gezien (en getwijfeld). Door alle reacties over hoepelen vorige week bedacht ik dat Mn moeder er nog 1 had staan, probeer het elke dag een kwartier te doen!

1 like

Bij Flying Tiger hebben ze nu een glas als maatbeker, formaat van een (groot) drinkglas. Ik weet niet welke afmetingen hier precies allemaal opstaan, maar ik zag in ieder geval streepjes voor rijst en dan het aantal personen.

1 like

ik las de beschrijving bij de foto iets te snel en ik dacht dat er ‘katten’ finesshoepel stond :joy: :joy:

2 likes

Mooie grote pot gescoord bij de Action voor 8.95 en een kleinere voor 5.95

Straks even mn bananenplant verpotten!

35 likes

Ik heb die laatst ook gekocht en geprobeerd maar het deed mij écht veel te pijn om daarmee te hoepelen helaas :sweat_smile: dus weer teruggebracht

Even voor iemand die niet eens kan hoepelen, is zon hoepel een aanrader? :relaxed:
Ik kan me voorstellen dat het goed is voor buikspieren, maar werkt het ook echt?

1 like

Hoe lang doe je het per dag?

Ik heb het net een kwartier gedaan en hoewel het best pijn deed, ging het me bijzonder gemakkelijk af. Hoelahoepen verleer je blijkbaar niet!

@Archimedes
Weet je toevallig nog in hoeverre dat vet wordt verplaatst? Ik heb er namelijk niks aan als mijn taille slanker wordt, maar mijn buikvetje groter

Heeft iemand deze soort tunnels afgelopen tijd nog gezien?
Ik zag nog wel een kaartje kattentunnel bij het schap maar er lag niks (dus weet ook niet of het deze zijn of dat het voortaan andere zijn).

tunnels

Ah jammer. Denk niet dat mijn konijn die even leuk vindt haha
Bedankt voor je reactie!

Volgens mij werkt je lichaam niet helemaal zo.

Als je hoepelt, maak je je core sterker er verbrand je calorieën, omdat je actief bezig bent. Als je dan ook nog eens minder eet dan je verbruikt, verlies je vet. Niet per sé op je buik of in je taille, maar over je hele lichaam.

10 likes