90 TOT 120 MINUTEN aanhouden? Mag wel lopen toch? Man niks voor mij dit hahah
Ik had er sokken over gedaan en lekker in bed een film gekeken
Heb ze afgedaan want moet er zo van tussen dus ze hebben in totaal drie kwartier om mn voeten gezeten. (Veel te kort blijkbaar) Zal mij benieuwen
Vanmorgen een aantal favorieten gekocht waaronder:
- de eeltsokken
- kleine elastiekjes voor m’n dochter dr haar
- droogshampoo, sla ik altijd groot in
- “laundry granules” ik gebruik deze niet voor in de wasmachine maar voor in m’n stofzuiger, echt heerlijke geur wanneer je stofzuigt.
werken die laundry granules daar goed voor? Dan ga ik die vanmiddag ook even kopen, slim zeg!
Ja die werken perfect! Heb ook weleens die van Lenor Unstoppables gehad, ook heerlijke geuren, maar die koop ik alleen in de aanbieding
Deze werken net zo goed! Had eerst de blauwe en nu de roze proberen.
Klein handje is voldoende.
Weet niet of de action ze verkoopt, maar de app EggTimer is ook heel fijn je kunt vast ingestelde tijden gebruiken ofwel eventueel een eigen tijd instellen. Niet alleen voor gekookte eitjes trouwens.
Edit:
Ik heb die van mij bij de b.ig b.azar vandaan. Of de a.ction het heeft, weet ik niet.
Ooh die verkoelingsmat had ik jaren terug ook voor mijn hond gekocht, maar 2 jaar geleden in de zomer kon ze die mooi afstaan aan mij.
Zwanger in de zomer is geen pretje en ik lag dus mooi voor pampus hele dagen op die mat (L)
Oh huh hoe werkt dit? Gooi je dat in de stofzuigerzak of waarin?
Ik heb de kleinere mat voor mijn hond gekocht maar hij ligt er niet op.
Ik wil die verkoelingsmat kopen voor mijn vriend op de bank. Maar op de action staan activeren in water. Wie heeft deze mat al en kan mij vertellen of ik ‘m dan op de bank kan gebruiken of dat mijn bank nat wordt.
Gekocht
Omg ik heb dus die hoepel net gekocht en een halfuurtje geprobeerd te hoepelen maar het doet echt pijn? Die verdikkingen doen echt pijn als je hard genoeg draait. Wow. Ik hijg wel dus blijkbaar is het toch een work out.
Ik zag dat ze (een soort van) vlonders verkopen in de Action momenteel, iemand ervaring mee?
Gaat wel weer over! Ik zat de eerste dagen onder de blauwe plekken, daarna niet meer.
Ja opzuigen inderdaad
Ja hoepels met van die bulten is heel slecht voor je en je organen en je rugwervels. Je kan beter een gladde (verzwaarde) nemen! Decathlon verkoopt het ook, voor weinig.