Action toppers (Deel 1)

Weten jullie heel toevallig of de Action handwaaiers heeft liggen? Zal wel een beetje laat zijn nu alle herfstproducten al in de winkel liggen haha, maar ik hoop er nog een te scoren.

Ik heb begin van de zomer een gekocht en toen die kapot was gegaan ben ik twee weken geleden terug gegaan om er nog een te halen en toen was ie er al niet meer bij ‘mijn’ action. Maar dat was in die hete periode, dus misschien lag het daar aan.

SoLow heeft ze volgens mij het hele jaar door. Mocht je ze niet bij de Action kunnen vinden

deze :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

Totaal geen standaard wc verfrisser geur en juist daarom zo lekker!

3 likes

En hoelang staat die al? Ik heb ook wel eens die van de action gebprobeerd maar na een halve dag leek ik al niks meer te ruiken :joy:

1 like

Hiervoor had ik een andere geur en die heeft 4 maanden gestaan, regelmatig de stokjes omdraaien, dan blijf je hem goed ruiken!

Oeh die wil ik! Maar niet voor op de pot dan :sweat_smile:

1 like

Hij is alleen oké voor niet al te grote ruimtes. In mijn woonkamer ruik je hem alleen als je je neus binnen 15 cm houdt, daar is de ruimte te groot.

1 like

Weten jullie toevallig of ze bij de action prikborden (klein of groot… allebei goed) hebben?

A4 maat sowieso!

Ik weet niet of iemand deze hier wel eens heeft geplaatst, maar dit product vind ik zo chill om mijn RVS in de keuken op te poetsen. Werkt super goed, is goedkoop en je kunt lang met een bus doen.

10 likes

Thanks!

Tip! Action parfum card in je stofzuigerzak doen.

6 likes

Deze korrels zijn fantastisch. Ik maak er een roomspray van en heb ze in dat bakje waar de wcborstel in zit. Zag dat laatst in een youtube filmpje, echt fantastisch.

10 likes

O mijn god, wat een geweldig idee!! Ik ben geinflueenced

1 like

Wat een top idee!! Morgen naar de action!

1 like

Heb je toevallig een link naar dat filmpje?

Yes.

4 likes

Hoe duur zijn deze potten?
Weet dat ze bij de Kruidvat die van Lenor hebben voor 2,99, maar dat zijn van die kleine potjes.

1 like

Die tip heb je stiekem van Rosa gehad.

13 likes