Action toppers (Deel 1)

Oh nee. Dan zou ik als de heilige maagd Maria met terugwerkende kracht zwanger zijn geraakt. Het is meer een formaliteit. @HipHipHippo

Oh ja vond je berichtje beide kanten uit te interpreteren. Sorry!!

weg

Ik was er op een gegeven moment klaar mee :stuck_out_tongue_closed_eyes: Denk dat nog wat lagen beter gaan uitpakken en ik denk dat het ook te maken heeft met de afstand en de hoeveelheid die je in 1x sprayt. Ik had het idee dat ik soms toch te dichtbij was en dan kwam er zo’n natte doorzichtige vlek. Ik moet wel zeggen dat ik tevreden ben want het gordijn voor dit raam zit altijd dicht voor privacy. Waar het gordijn eerst nog half doorzichtig was zie ik er nu helemaal niks meer doorheen.

Edit: en let niet op het mega slechte buitenschilderwerk :roll_eyes:

6 likes

Maakt helemaal niks uit, het is voor mij verder geen gevoelig onderwerp gelukkig. Alleen maar lief je berichtje. :blush:

1 like

Ik wil graag mijn haar weer mijn eigen kleur verven en deed dit altijd met de fashion professional haarverf van de action, dit was echt de perfecte kleur voor mij. Alleen zie ik bij mijn action deze verf nergens meer staan? Hebben jullie hem wel nog ergens gezien?

Kun je dit normaal schoonmaken (met Glassex bijvoorbeeld)?

Ik denk het wel! Het gaat er alleen af met aceton of een verfkrabber staat op de verpakking

1 like

Is dit beter dan raamfolie met een frosted effect? Ben heel benieuwd hoe dit bevalt.

Ik denk dat folie een egaler effect geeft en als je een half raam wilt doen is het denk ik makkelijker strak te krijgen. Maar ik gok dat folie een stuk duurder is en misschien lastiger aan te brengen zonder luchtbellen eronder? En zoals ik zei, er hangt een gordijn voor dus ik zie het glas niet. Het geeft me wel het gewenste effect dat ik niets meer kan zien door het gordijn.

1 like

Weet iemand heel toevallig of ze bij de action van die diy gipsafdukken verkopen?

Weet iemand of ze bij action zo’n schaal verkopen? Lijkt me zo handig als ik ga borrelen met de kinderen :sweat_smile:

Is dit een beetje wat je zoekt? Deze zijn namelijk van de Ikea!

1 like

Heeft iemand hier wel eens de descaling fluid voor zijn koffie- of nespressoapparaat gebruikt? Ik gebruik al jaren braaf het “officiele” spul, maar dat is best duur. En gisteren zag ik dit. Ik hoor graag ervaringen.

Deze gebruik ik al een tijd voor mijn espresso apparaat als vervanger voor de dure officiële ontkalker die ze aanraden. Het werkt naar mijn idee gewoon prima, je kan het natuurlijk niet echt controleren binnenin het apparaat oid

1 like

Water en citroensap?

Ja, ik doe nu af en toe water met natuurazijn (citroen blijf je proeven), maar ik weet niet goed of dat genoeg schoonmaakt.

Oh yes! Ik heb die van mij van ali elke dag om maar hij wordt een beetje vies. Zoo handig

1 like

Oh wat handig!

Noooo ik heb dit dus voor €20 gekocht en kreeg zelfs korting haha. Ik zie net op de site dat het een weekactie is tot 6-8 vandaag dus. Maar hopelijk iets langer, wel random een actie tot dinsdag.

Als ik ze tegenkom wil ik er zeker nog een aangezien ik het altijd voor elkaar krijg om mijn spullen te slopen, dus toch mooi!