Action toppers (Deel 1)

Als @Cadeaupapier m niet meer kan vinden, app mij dan ff. Dan fiets ik nog wel ff

3 likes

Heeft de action tuinkleden/buitenkleden op dit moment? Kon ze hier niet vinden maar tuin sectie was sws leeg

Afgelopen week wel, van die ronde beetje riet/vlas achtige

3 likes

Niet action maar bij de kruidvat hadden ze er afgelopen week ook, 2 maten (balkon en tuin) en 3 of 4 patronen

Ik ga net naar de website van action, is er opeens een webshop?? Volgens mij nu alleen voor vastgestelde ‘ wekelijkse online deals’, maar ik hoop dat dit het begin is naar een complete webshop :scream:

10 likes

Hahahaha hebben jullie deze al gezien? Zo lelijk en fout dat ik hem wil hebben.

15 likes

Net iets te vrolijk ook

1 like

Deze komt ‘s nachts tot leven en vreet je dan op hoor

10 likes

Ik denk bij dit soort producten altijd aan de fabrieksmedewerker die dit moet maken en bij zichzelf denkt: “wtf is dit? Waarom willen die idiote Nederlanders dit?”

5 likes

Meert geweldige cadeau voor het dobbelspel rond Sinterklaas.

8 likes

Ik wil dit. :joy: Ik woon ongeveer naast een Action dus ik zie zeer regelmatig Action tasjes voorbijkomen. Deze kabouter in de voortuin maakt het feestje af.

4 likes

alleen als Ria het promoot.

2 likes

20 jaar geleden kon ik bij mijn bestelling bij Neckermann goedkoop een tuinkabouter met verlichting bijbestellen.
Mijn moeder vond hem geweldig.

Vorig jaar kreeg ik dan toch het bericht dat Neckermann was overleden… :disappointed:

2 likes

Misschien kun je haar verrassen met Meneer A-seeeh-Ti-on. Lichte teleurstelling wel, dat hij geen verlichting heeft!

1 like

Haha, ja dan wel aaceeetion.
:laughing:

4 likes

Wil iemand nog een mini verpakking Nutella? Honing voor schaal.

De action is amazing haha. Er waren ook nog twee wappies met een zelfgemaakte medische verklaring om hun nek. Dan hoefde ze geen mondkapje op.

8 likes

Laatst was ik in de Action en zag ik een vriendschap ontstaan tussen 2 actionlovers. Het was zo aandoenlijk. Allebei blij dat ze weer konden shoppen. Ze vertelden beiden in welk schap je toch echt áltijd even moest kijken (de babyspullen!), ze stelden vast dat ze nu ook elkaar in de action hadden ontmoet en de climax was dat de een de ander vroeg ‘zou je het leuk vinden als ik je oo facebook toevoeg?’. :heart_eyes:
Ik hoop dat ze nu besties zijn!

153 likes

Weet iemand of Action een 8-pin naar AUX heeft? Mijn reguliere oortjes zijn kapot, dus heb alleen die Apple oortjes met deze aansluiting, die passen niet in mijn laptop.

voorbeeld

Anders bestel ik ‘m bij bol, maar vind ik beetje zonde van de verzendkosten 🥲

2 likes

Als je bij Bol besteld, kun je er een tegoedbon van het resterende bedrag bij nemen, en dat later uitgeven?

18 likes

@TanteBetje inderdaad een lifehack! Nooit aan gedacht, wat slim! Je besteld later toch wel weer een keer iets

1 like