Action toppers (Deel 1)

Poeh die zijn zo lekker :heart: Ik kom net bij de Action vandaan maar helaas ook niks gekregen maar ik heb zelf wel genoeg vreterij gekocht bij de winkels vandaag. :see_no_evil:

Heeft iemand nog tips wat ik het beste voor/tijdens/na kan doen met de action eeltsokken? Eerst in bad of juist erna? Tips aub!! Haha

Eerst een kwartier een voetenbad doen. Dan sokken aan. Daarna een week lang elke dag weken in voetenbad.

1 like

Ik heb die eeltsokken een week geleden gebruikt en ik heb echt al hele vellen van mn tenen en onder mn voet weggehaald, gaat mn hiel en wreef en de bal van mijn voet er ook nog af vallen??? :see_no_evil: ik wil ze zo graag insmeren want ze zijn zo droog maar dat mag dus niet want dat gaat het vervellen tegen :frowning:

@Chippie ik zou ze van tevoren even weken, en dan de volgende dag pas weer

2 likes

Thanks voor de tips! Ik heb ze aan en doe Mn nagels maar in de tussentijd haha

Jup, ik kreeg paassnoepjes én paaschocola.

1 like

De uitrekbare tuinslang is echt een goeie. Had hiervoor 1 van Lidl maar die lekte aan alle kanten uit dat spuitstuk. Die van Action is nu (na 1x gebruik) nog helemaal prima. En maar 7,95

2 likes

Ja die van de Action is perfect! Mijn ouders hebben hem nu een jaar of twee en hij doet het nog steeds erg goed.

1 like

Jaaaa heb ik vorig jaar ook gekocht en doet het top!!
Wilde eerst een buitenkraan laten plaatsen omdat het met de tuinslang vanaf de keuken zo’n gedoe was maar dankzij deze slang vind ik dat echt niet meer nodig!

1 like

Ja hij staat in de folder deze week.

1 like

Weet iemand of ze wereldstekkers verkopen bij de action?

Ja, die verkopen ze niet! Tenminste, afgelopen vrijdag niet!

2 likes

Ben jij inmiddels al langs geweest? En? :slight_smile:

Ik ben op zoek naar wat koelkastbakjes, en dan specifiek zo’n groente en fruit vershoud bak!

1 like

Had je m toevallig van @Karl_Lagerfeld gekregen?

96 likes

:joy: :joy:

1 like

Ja, ik heb de bakken alleen nog niet in gebruik. Door problemen met levering van de koelkast, ga er morgen mee bezig haha!

Zulke bakken heb ik dan weer niet gezien, maar ik denk haast wel dat ze er zijn? @Chesirecat, jij werkt toch bij de Action? :smile:

Haha bedankt!

@Chesirecat ik hoop dat jij het weet! Ik ben op zoek naar zoiets, maar dan voor een vriendelijk prijsje. Er ziet hier geen action in de buurt dus ik maak liever niet voor niets een tripje naar de Action. :slight_smile:

Ik heb deze op Amazon van sistema besteld. Twee voor twintig euro geloof ik. En ze werken mega chill

1 like

Weet iemand toevallig of de Action ook koelkastthermometers verkoopt?

Zijn er ook veilgheidshesjes bij de Action te koop?