Action toppers (Deel 1)

Wow, snel antwoord! Dan ga ik vanmiddag wel even langs de winkel.

Dankjewel :slight_smile:

Helaas had mijn Action het niet. Ach jaaa, ik heb nog een paar weken de tijd om het te regelen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Weet iemand of de action zoiets verkoopt?

image

Kleine taartvormen dus!

Jij misschien, @Chesirecat?

@Chesirecat mag ik je een vraag stellen? Weet jij of de Action binnenkussens van 45x45 cm heeft?

Oh geweldig! Dankjewel. :hearts:

Oh wat snel! Is inderdaad niet wat ik bedoel helaas, maar wel heel erg bedankt!

Zijn dit de juiste eeltsokken? Ik had hier eens gelezen dat er verschillende soorten waren en dat de ene beter waren dan de andere?

2 likes

Oh ben ook benieuwd!

1 like

Okee dankjewel! Ga ik die een deze dagen eens halen.

Bij mij gebeurde er helaas niet zoveel spectaculairs :disappointed:

1 like

Bedoel je echt de kleinste variant, voor zeg maar een eenpersoons gebakje? Bij die van ons heb ik ze wel gezien.
anders kun je de Hema proberen, daar heb ik ze gekocht. Kan je alleen niet de bodem uithalen.

Zoek je een middelvariant, dan heeft xenos ze.

Ohh muhh😔 gelukkig zijn ze niet zo duur.

Deze heeft Big Bazar sowieso! Vier stuks voor 4 euro. Ik heb ze er laatst nog gekocht :smile:

1 like

Oh bedankt! Ik zag er bij de hema inmiddels ook (4 voor 4). Hebben die van de Big Bazar een losse bodem?

1 like

Ja die hebben een losse bodem! Ik heb ze ook thuis en ze zijn na een paar rondjes in de vaatwasser nog steeds mooi.

1 like

Super, ga ik daar eens kijken :biggrin:

Zijn er nog tapijten voor buiten te koop of heb ik die boot gemist? :grimacing:

Drie actions afgestruind voor ronde stickers /etiketten. Sommige actions hebben ze volgens mij wel, maar kon ze helaas niet vinden :see_no_evil:

1 like

Ja die hebben ze wel idd. Zo frustrerend is dat hè. Ik had dat laatst met de lijm sticks voor in een lijmpistool, overal weg.

1 like