Action toppers (Deel 1)

Bij Flying Tiger hebben ze nu een glas als maatbeker, formaat van een (groot) drinkglas. Ik weet niet welke afmetingen hier precies allemaal opstaan, maar ik zag in ieder geval streepjes voor rijst en dan het aantal personen.

1 like

ik las de beschrijving bij de foto iets te snel en ik dacht dat er ‘katten’ finesshoepel stond :joy: :joy:

2 likes

Mooie grote pot gescoord bij de Action voor 8.95 en een kleinere voor 5.95

Straks even mn bananenplant verpotten!

35 likes

Ik heb die laatst ook gekocht en geprobeerd maar het deed mij Ă©cht veel te pijn om daarmee te hoepelen helaas :sweat_smile: dus weer teruggebracht

Even voor iemand die niet eens kan hoepelen, is zon hoepel een aanrader? :relaxed:
Ik kan me voorstellen dat het goed is voor buikspieren, maar werkt het ook echt?

1 like

Hoe lang doe je het per dag?

Ik heb het net een kwartier gedaan en hoewel het best pijn deed, ging het me bijzonder gemakkelijk af. Hoelahoepen verleer je blijkbaar niet!

@Archimedes
Weet je toevallig nog in hoeverre dat vet wordt verplaatst? Ik heb er namelijk niks aan als mijn taille slanker wordt, maar mijn buikvetje groter

Heeft iemand deze soort tunnels afgelopen tijd nog gezien?
Ik zag nog wel een kaartje kattentunnel bij het schap maar er lag niks (dus weet ook niet of het deze zijn of dat het voortaan andere zijn).

tunnels

Ah jammer. Denk niet dat mijn konijn die even leuk vindt haha
Bedankt voor je reactie!

Volgens mij werkt je lichaam niet helemaal zo.

Als je hoepelt, maak je je core sterker er verbrand je calorieën, omdat je actief bezig bent. Als je dan ook nog eens minder eet dan je verbruikt, verlies je vet. Niet per sé op je buik of in je taille, maar over je hele lichaam.

10 likes

Ja dit is ongeveer het antwoord dat is zocht. Ik vroeg me af of mensen effect merkten van het gebruikt van een hoelahoep. Aan de reacties te zien wel! bedankt allemaal :slight_smile: ik zal eens kijken of mijn action ze ook heeft.

Dat wetenschappelijk onderzoek is wel maar op een stuk of vijftien mensen gebaseerd en nooit herhaald helaas! Maar ik heb ook een hoelahoep dus zet m’n hoop ook in op dat onderzoek :stuck_out_tongue:

3 likes

Bij Big Bazar hebben ze ze nog wel. Ook met een kek zebra- of panterprintje. Maar je hebt ook speciale voor konijnen van Rosewood, die kun je aan elkaar koppelen! Alleen wel ietsje duurder.

1 like

Lagen ook bij de Aldi, net als het haaien mandje.
Haaien mandje is klein en mijn kat weigert erin te gaan.

1 like

Gebruik jij toevallig ook deze van de action?
Want ik ben nog steeds enthousiast maar heb vandaag wel het idee dat ik wat blauwe plekken rondom mijn taille aan het kweken ben. Heb jij dat ook gehad en is dat zo ja vanzelf overgegaan door gewenning?

Ahaa top! Thanks voor je reactie, dan ga ik ervan uit dat het helemaal goed gaat komen.

Ja, die had ik ook gezien. Ik denk dat het die gaat worden. Die andere vond ik zo handig ivm aan elkaar knopen enzo. En deze printjes vind ik wat minder hahah
Bedankt!

Hier waren alle hoepels weg en een andere vrouw zat er ook op te azen haha. Hopelijk worden ze nog geleverd deze week en anders eens kijken bij andere filialen in de stad


Oohh kijk jij weet meer dan de medewerkster hier haha. Ik woon praktisch naast de winkel dus ga het in de gaten houden :cool: thanks!

Ik heb vanmiddag de hoepel gekocht en net 20 minuten mee gehoepeld en ik vond het echt een fijn ding! Eerste paar minuten wat pijn door die bobbels, maar dat was ook snel weer verdwenen. Heb nu wel wat blauwe plekken zie ik, maar vind het echt een aanrader.

1 like

Ik krijg door dit topic ook zin om te hoepelen en ik kan het niet eens. :joy:

3 likes