Action toppers (Deel 1)

Ik heb de hoepel ook gehaald!! Door de regen met dat pak onder mn arm net. Nu schijnt natuurlijk de zon

Ok nu wil ik ook een hoepel. Ik was er vroeger echt slecht in dus het is ook wel een uitdaging!

Zit deze standaard in het assortiment of is dit een weekaanbieding? Zoek echt precies zoiets maar van de week bij ‘mijn’ action leken ze alleen van die basic kunststof plantenpotten te hebben. Of zouden ze dan in een anders schap moeten staan?

Ze stonden bij de buitenpotten :slight_smile: Denk niet standaard, dit was de 1e keer dat ik ze zag.


Gisteren deze voor mijn hond gekocht. Hij heeft nu een koele kont. Enige nadeel is dat het een zware mat is en hij hem niet kan verplaatsen waardoor hij nu constant probeert de mat te verschuiven


Helemaal goedgekeurd

51 likes

Zou dit niet superchill zijn in bed onder de matrashoes?

4 likes

Als je dit gaat proberen, dan wil ik heel graag horen hoe het is!!! :anguished:

1 like

Ik denk serieus dat ik komende week zo’n matje ga kopen! Haha

2 likes

Ik heb er vorig jaar 2 in huis gehaald gewoon voor ons zelf. En voelt heerlijk comfi als het bloedheet is op de bank en in bed!

11 likes

Lijkt me niet heel comfortabel. Het is echt een harde mat en is net als een luchtbed voor op water. Er bestaan wel van die dingen voor je kussen en die lijken me fijner (niet bij Action denk ik)

1 like

Heb vannacht gedroomd over de hoepel, dus ga hem vandaag kopen haha

8 likes

Goede tip! Ik ga mijn vriend ermee verrassen, die plakt altijd vast aan de bank in de zomer!

1 like

Oh shit!

1 like

Ik neem toch aan dat de action jou uitbetaald voor de klantenservice die je runt hier op het forum?

28 likes

Haha @Dazed lees je mee? Iedereen koopt hoepels! Tijd voor een hoepeltopic?

1 like

Hahaha yess love it! Zou het bijna doen hé? Is hier daadwerkelijk animo voor?

4 likes

Hij is er!

2 likes

Je kan gewoon hoepelen tijdens je zwangerschap zolang het prettig voelt natuurlijk, maar ook hoogzwanger kan het nog. Uiteraard niet met een fitnesshoepel maar dat is sowieso nooit een goed idee.

Edit: ik wilde deze reactie trouwens meenemen naar het hoepeltopic, maar ik weet niet hoe. :thinking:

1 like

Influencedddd

11 likes

Je verdient het!

1 like