Ik vergeet het weleens. Moet zeggen dat ik het ergens in maart dit jaar 2 dagen niet heb genomen (toen was mijn dosis 30 mg ofzo, nu variërend tussen de 45 en 70 mg) en toen merkte ik er niet heel veel van. En ik had toen Corona, dus dat zal ook meegespeeld hebben. Doses op de dag sla ik nu weleens over omdat ik het vergeet. Maar ik merk zeker dat methylfenidaat invloed heeft qua somberdere gevoelens bij mij (is sowieso ook een bijwerking), ook als ik het wel slik, dus ik ben daar sowieso heel erg alert op bij mezelf. Is er wel al zicht op wanneer je nieuwe krijgt? En heb je iemand bij wie je je sombere gevoelens wel kwijt kunt?
Ik ben me vandaag een partij druk in mijn hoofd en overgefocust, tegen het overprikkeld zijn aan. Overprikkeld door mijn eigen hoofd… echt top (not). Sowieso ben ik al een paar dagen echt supergefocust en ik vergeet deze week dus ook te eten en te drinken, omdat ik de prikkel pas heb als het eigenlijk al te laat is.
Ik was gister bv ook bij mijn fwb en heb toen ook nauwelijks gedronken. Het is dat hij zei: ‘Moet je niet wat drinken?’ Maar anders was ik het dus gewoon vergeten, omdat ik gisteren nogal opging in de serie die we zaten te kijken. En vandaag dus weer in andere dingen. Dit herken ik zo niet van mezelf. Wel dat te gefocust zijn (maar in veel mindere mate dan nu), maar geen dingen als eten/drinken vergeten. Ik heb 3 dagen iets meer methylfenidaat geslikt (rondom mijn menstruatie) omdat ik het idee had dat methylfenidaat minder doet tijdens mijn menstruatie, dus misschien heeft het daar iets mee te maken.