@littlenumbers ik heb maandag gesproken met mijn VS en die zegt ongeveer hetzelfde. dat het niet wetenschappelijk nog is bewezen en er nog niet echt onderzoek is gedaan maar dat het wel mogelijk is dat het ook invloed kan hebben maar zeker weet ze het dus niet. Ze zei ook dat als ik hiermee blijf zitten dat het zo blijft dat ik het beste met de huisarts kan opnemen hoe en wat.
Je hebt ook wel een punt mbt stress. Dat is de laatste tijd ook wel een groot ding geweest.
Ik heb vorige week en deze week weer sessies gehad met de psycholoog ook rondom mijn angst en ik merk dat er hier en daar wel vaart begint te komen in de dingen waar ik tegen aan loop. Denk dat de priorisering lijstjes hier ook wel goed in werken. Ik zei echt letterlijk tegen haar van " Maak gewoon een planning" was een van mijn meest gehaten uitspraken (Net zoals; je moet het gewoon doen) maar het lijkt dus wel te werken als je het op een hapbare manier opknipt.
Al blijf ik wel echt in de twijfel hoe lang het goed zal gaan om te werken aan 1 specifieke angst. Ben voorlopig nog niet klaar met het traject dus ze zal er voorlopig nog zijn. Heb voor nu een G schema (Gebeurtenis, gedachte, gevoel, gedrag) en deze week is het mijn huiswerk om die in te vullen. Dus toen ik vanochtend aan een ding ging werken, waar ik de laatste twee weken al mee bezig ben, kreeg ik door een bepaald woord alweer paniek. Gelijk daar maar ingevuld en nu weer door.