Ik herken het, hoor! Ik dacht uberhaupt niet dat ik ervoor in aanmerking zou komen, maar mijn vorige psycholoog drong erop aan dat ik het toch aan vroeg. De psycholoog heeft wel moeten kletsen als Brugman om de mevrouw van het WMO-loket te overtuigen, dat dan weer. Destijds overigens alleen nog op de autisme-diagnose. En een goede vriend van mij heeft ook een begeleidster, terwijl wij allebei in de basis goed lijken te functioneren (en allebei ook hbo/wo-niveau hebben), maar duidelijk allebei vastlopen op onze ASS en ASS/ADHD, ook al lijkt dat in de basis helemaal niet nodig te zijn.
Hopelijk geeft minder werkstress je ook meer rust inderdaad! 
En de vervangster zou vorige week maandag komen, maar toen was ze ziek. Ze heeft afgelopen maandag wel de voicemail ingesproken voor een nieuwe afspraak, maar ik ben vergeten terug te bellen (
) en ze werkt alleen maandag, dinsdag en donderdag. Voor mij sowieso lastige dagen, want dinsdag en donderdag is vrij lastig met werk.
Dat niet goed kunnen benoemen vind ik ook een hele lastige inderdaad! Daarin herken ik jouw post ook wel @Whoopdidoo Depressie icm ASS/ADHD is trouwens helemaal niet gek, kennis/vriendin van me dacht een depressie te hebben, maar kreeg een autisme-diagnose (en ze vermoedt zelf ook ADHD, ik ook). Bij autisme kan antidepressiva trouwens ook als medicatie ingezet worden, bij ADHD weet ik dat niet zeker