Of je m’n lappen tekst nog samenvattingen kunt noemen weet ik niet
maar het helpt me vaak wel om een beetje dingen van me af te schrijven, nadat ik er eerst al eindeloos over nagedacht heb. Herkenning is dan toch ook wel fijn!
En ja dat “gewoon” even dingen doen breek me de bek niet open. Al moet ik wel zeggen dat als ik op een gegeven moment weer zo’n periode heb dat ik m’n draai wat meer heb gevonden dat ik dan ook echt niet kan uitleggen wat het nou is, waarom het me dan wel lukt. Wel dan toch iets van ‘oke niet te veel nadenken gewoon wat gaan doen’.
Zeker toen in zo’n periode na de zomer dat ik t idee had dat alles een beetje op z’n plek viel door therapie en medicatie, dat ik echt ineens dacht; oh huh is dit hoe het voor “normale” mensen werkt?! Alsof ik altijd probeerde weg te rijden met de handrem erop en die er ineens af was ofzo. Maar goed, dat was helaas een beetje de honeymoon phase van alles 
Hopelijk helpt een hogere dosis van elvanse je! Ik heb een hele tijd op 70 gezeten en dat werkte eigenlijk wel goed (wel subtiel, geen wondermiddel helaas) en nu toch weer naar 50 omdat ik de kaakspanning op de langere termijn te irritant vond en te laat ging slapen erdoor omdat ik gewoon heel lang klaarwakker was. Maar ondertussen wel weer gevraagd aan de huisarts of ik 20 erbij mag aanvragen zodat ik in drukke weken toch terug naar de 70 kan