Huh, ik snap dit niet echt. Maar ik heb ook het idee dat ik meer rente betaal terwijl ik aflos. Is er hier toevallig iemand die het helder kan uitleggen? Anders ga ik inderdaad ook even naar duo bellen komende week!
Hahaha nee ik kan t ook niet goed uitleggen. Ik heb net een stuk getypt maar weer verwijderd want t wordt alleen maar onduidelijker. Ik ben echt heel snel geholpen en ook door een vriendelijke medewerker, dus je kan ze beter even bellen.
maar heb je al ingelogd en gekeken of je inderdaad steeds meer rente betaalt?
Ja tuurlijk. Mijn schuld is met een paar duizend euro omlaag gegaan, maar de rente is gelijk gebleven. Ik ga duo idd even bellen.
Als ik inlog op DUO zie ik dit:
Waarom wordt er twee keer rente afgeschreven na mijn extra aflossing?
Eerst wordt de rente berekend over het oorspronkelijke bedrag, voor de extra aflossing. Daarna wordt er rente berekend over het lagere bedrag na de aflossing. Dit werkt in uw voordeel.
Is dat het misschien?
Is hier iemand die ervaring heeft met de verlenging van diplomatermijn op medische grond? Die ene āhackā die twee jaar geleden viral ging via Francien Regeling en waar ze 25e voor vraagt, maar volgens mij een kwestie is van 2 documenten in (laten) vullen.
Ik ben destijds in gesprek gegaan met mijn SLBāer en die had die formulieren voor mij.
Ja die staan ook op de site van duo! (Aanvragen voorziening prestatiebeurs ā Ho ā DUO Zakelijk) Weet je nog hoe lang het ongeveer duurde tussen indienen formulieren en toekenning verlenging?
Ja, wat wil je precies weten? Ik krijg na ongeveer 1,5 maand bericht.