Afscheid moderator Boemboem

Beste allemaal,

Hieronder een bericht namens @boemboem. Ik post dit op verzoek omdat ze net een hele drukke eerste werkdag achter de rug heeft.


Lieve FF’ers,

In september 2018 werd ik moderator op dit leuke, leerzame en inspirerende forum. Ik vond het zo leuk om die eerste maanden uit te vogelen wat allemaal kon en om het leuke team van mods en admins te leren kennen; @Mhysa @Lula @Nescio & @anon25548216.
2019 was een bewogen jaar voor mij, waarin het woord “druk” allesomvattend was en de boventoon voerde. Een studie, een volle baan, een nieuwe sport, een verhuizing, een sociaal leven. Het modereren belandde op de achtergrond, het lukt(e) me niet meer om het te combineren & te prioriteren. Juist in deze periode zocht ik het forum op ter ontspanning. Maar als mod staan er ieder moment van de dag meldingen en berichten klaar, die beoordeeld of beantwoord moeten worden. Deze laten staan en vervolgens zelf wel lezen en/of posten, voelde niet ok.
Daarom heb ik besloten te stoppen met modereren. Ik begin dit nieuwe jaar met een nieuwe baan & hoewel ik niet aan goede voornemens doe, ga ik wel op zoek naar balans.
@Nescio bedankt voor het geweldige initiatief (dit forum), @Lula @Mhysa @anon25548216 bedankt voor de super fijne samenwerking & @ alle leden, bedankt voor deze prettige community.
Natuurlijk vertrek ik niet als forummer, enkel as moderator. Mocht ik ooit het forum verlaten, doe ik dat natuurlijk wel met een dramatisch afscheidsbericht.

Boemboem

190 likes

Veel succes @boemboem :star::champagne::love_you_gesture:t5:

1 like

Klinkt als een verstandige en begrijpelijke keuze! Succes met je nieuwe baan @boemboem

1 like

Bedankt! En veel succes met alles! :slight_smile:

1 like

Bedankt Succes met je nieuwe baan!

1 like

Dankjewel! Verstandig besluit. Succes met alles!

1 like

image
image

Aka heel veel succes met je nieuwe baan. :smiley:

47 likes

Gelijk heb je! Veel succes :muscle:t2::muscle:t2::muscle:t2:

1 like

Veel succes met je nieuwe baan!

1 like

Gelijk heb je! Succes!

1 like

Gelukkig blijf je lid :black_heart:

1 like

Succes met je nieuwe baan!

1 like

Succes met je nieuwe baan!

1 like