Afscheid van Pronkjewail

Wat verdrietig en naar, ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Dag lieve Pronkjewail.

Rust zacht…

1 like

Wow wat heftig opeens. Ik heb altijd veel respect voor haar gehad, hoe nuchter ze met haar situatie om ging. Daarin is ze wel eens een voorbeeld voor me geweest. Ik hoop dat ze tevreden is met het leven wat ze gehad heeft, en haar wensen nu verder worden gerespecteerd. Rust zacht :heart: ik zal aan haar blijven denken als een lieve en vriendelijke forummer die het een beetje beter maakte

1 like

Rust zacht en heel veel sterkte voor iedereen :heart:

Jeetje wat heftig en verdrietig. Rust zacht lieve @anon98510831 :sunflower:

Wat een heftig en verdrietig nieuws, rust zacht lieverd :frowning:

Rust zacht <3

Zo triest :frown:
Slaap zacht Pronkjewail :heart:

Jeetje wat verschrikkelijk. Rust zacht.

heel triest dit
ook wel mooi en bijzonder dat we met z’n allen zo geraakt zijn :blue_heart:

4 likes

Oh nee, wat een verdrietig nieuws :pensive:

Rust zacht Pronkjewail

Rust zacht :heart:

Echt verdrietig. Dappere vrouw.

Ben er echt even stil van. Dacht regelmatig aan haar!

Rust zacht en heel veel sterkte voor haar partner, familie en vrienden! :heart:

Wat afschuwelijk… rust zacht :heart:

Ach nee, wat verdrietig.
Rust zacht lieve Pronkjewail, je werd op het forum graag gezien en gewaardeerd. Bedankt voor je bijdrage. :heart:

Oh, ik vind dit zo erg. Erger dan ik van tevoren had verwacht van ‘zomaar iemand op het forum’. Ook omdat ze er altijd zo nuchter in stond. En in je achterhoofd weet je het wel, maar als het dan echt gebeurt. Verschrikkelijk. Heel veel sterkte voor haar partner, familie en vrienden.

1 like

Alles raakt verstild
Zowel binnen als buiten
Totaal ongrijpbaar

Ik vond haar altijd zo sterk overkomen, al helemaal als ze iets liet vallen over haar ziekte. Rust zacht @anon98510831

10 likes

Wat verdrietig, rust zacht Pronkjewail! En sterkte aan de nabestaanden.

En toch weer een soort reality-check dat we hier gewoon met mensen zitten ipv alleen avatars, zoals ook al in wjekw werd gezegd.

6 likes

Wat was ze een positieve toevoeging aan dit forum, ik hoop dat het haar ook iets geboden heeft. Rust zacht, lieve @anon98510831 en heel veel sterkte aan haar nabestaanden en iedereen die haar persoonlijk kende.