Afscheid van Pronkjewail

Ik vond @anon98510831 echt een toffe chick. Nuchter en sterk. Was ook zo verbaasd toen ze die ene keer een bericht plaatste dat ze zo ziek was, op EGF. Dat had ik helemaal niet verwacht omdat ze vrijwel altijd heel positief overkwam.

:rose:

8 likes

Rust zacht lieve @anon98510831 :heart:

Ik weet niet wat ik moet zeggen… ik hoop dat ze haar rust kan vinden. Ik vond haar nuchter en dapper praten over haar ziekte. Enorm knap.
Ook enorm veel sterkte aan haar nabestaande. :rose:

1 like

Lieve @anon98510831 je kwam altijd zo sterk en positief over. Een paar dagen geleden postte je nog gewoon mee hier en nu ben je er gewoon niet meer. Bizar. Wat een verdrietig en afschuwelijk nieuws is dit. Rust zacht :heart:

Rust zacht :black_heart::heart:

Jeetje wat een verdrietig nieuws zeg! Rust zacht :rose:

1 like

Bizar. Rust zacht :tulip:

Wat een verdrietig nieuws. Rust zacht

Ik weet nooit zo goed wat ik moet zeggen en heb het idee dat alles al gezegd is, maar ik ben er ook echt stil van… Rust zacht pronkjewail <3

Jeetje wat schrikken. Rust zacht :two_hearts:

:heart:

Ik zag net dat haar laatste berichtje er eentje aan mij was met prothesetips. Heel gek. Maar ook hoe ik me haar herinner, altijd tips en vragen beantwoorden over de ziekte (ook veel via pb).
Ik heb daar heel veel aan gehad en ook om te lezen hoe open ze over alles sprak/schreef, dat heeft me wel geholpen om er ook zo open over te zijn. En doordat ik er open over ben (hier o.a.) is het voor mezelf ook echt wel makkelijker geworden. Dus indirect heeft ze me heel veel geholpen door zichzelf te zijn.
Oke, ik wilde dit helemaal niet verder op mezelf betrekken, want daar gaat t niet over. Maar dit is wel zoals ze voor mij in mn gedachte blijft :heart:

Lieve @anon98510831 Rust zacht en dankjewel! :heart:

46 likes

Rust zacht :heart:

Ze kwam altijd over als een sterk persoon die zelfa over haar ziekte met humor kon praten :heart:

Wat kan ik nou nog toevoegen aan alle mooie woorden hierboven? In elk geval niet meer dan: rust zacht. :blue_heart: Ik hoop dat waar je ook bent je daar net zo’n goede indruk maakt als hier (dat kan haast niet anders) :blue_heart:

Heel erg heftig. Wat @Lentex zegt is ook hoe ik me haar herriner: super behulpzaam. En wat bijzonder dat ze tot het eind op het forum heeft gepost/tijd heeft genomen voor het forum. :heart:

5 likes

Wat verschrikkelijk :frowning: ik kom niet uit mijn woorden…

Geen woorden voor. Rust zacht :heart:

Rust zacht. Je wordt gemist.

Rust zacht :two_hearts: