Ik snap alleen niet, vorig jaar mochten die twee mannen toch ook bij het polstokhoogspringen de gouden medaille delen? Nu heeft de commentator het over dat als ze allebei 4.95 missen, ze een jump off gaan doen.
Edit: oh het mag dus wel! Leuk
Ik snap alleen niet, vorig jaar mochten die twee mannen toch ook bij het polstokhoogspringen de gouden medaille delen? Nu heeft de commentator het over dat als ze allebei 4.95 missen, ze een jump off gaan doen.
Edit: oh het mag dus wel! Leuk
Ja, mogen ze blijkbaar zelf beslissen, jump-off of delen! Ik vind het leuk dat ze elkaar wel iets gunnen hier
Niet netjes dat Ritsma dieper ingaat op de redenatie van Roest dan Roest zelf.
Nou gaat Femke goud pakken straks denken jullie? Zit echt lekker in het wk atletiek deze week
Hudsun Smissssss
Haha ah ik vind haar zo aandoenlijk, zeker toen ze net weer opkwam. Hoop dat ze met gemak wint en niet onder de druk/verwachting bezwijkt
Spannend!! Go Femke!!!
Jaaa zo knap!!
Yesss echt niet te geloven hoe goed ze is, het ziet er zo makkelijk uit maar dit is zó moeilijk!
Ah wat een mooi gelopen race, echt een klasse apart
Absurd hoe ontspannen ze oogt tijdens de race, echt knap
En niet alleen vanwege/tijdens de race, maar ook met het idee dat ze zo onder druk staat
Hahahaha deze typefout van de NOS
De concurrentie is ver te zoeken en staat niet op de foto als Femke Bol over de finish komt. Haar eindtijd is 21,70. Nummer twee Samier Little uit de Verenigde Staten klokt 52,80.
lekker verschil inderdaad
Ik moet echt elke keer zo hard lachen als Femke praat.
Die botsing met die golfkarretjes ook?? Hoe dan
Femke Bol die Gossip Girl kijkt tegen de zenuwen I can relate.
Ja dat zag er zo knullig uit! En je zal maar op die manier geblesseerd ralen
Wat is Sifan Hassan toch geweldig, zoveel afstanden lopen en steeds kei goed presteren. Love haar ook in interviews, prachtig mens
Oh wow wát een finish op de 4x400 vrouwen! Prachtig
Oooooo wat een prachtige eindsprint!!!
Wat een eindsprint wow