Algemeen sport op tv topic

Hi!
Geen idee of hier behoefte aan is maar kan wel weer een specifiek sportgerelateerd topic aanmaken maar lijkt me een beetje enthousiast.

Ik ben nu het WK shorttrack aan het kijken - nog meer liefhebbers?

Ziet er een beetje kansloos uit zo haha maar goed…
Jammer van de gemiste kans voor Schulting op de 1500 meter. Hopen dat ze zo op de 500 meter weer flink wat punten kan scoren.

Niemand? :rofl:

Oh haha ik keek wel maar niet gezien dat dit topic erover ging.

Zo zonde van die mannen dat ze toch 3e werden

Haha ja is een beetje een vage titel maar dacht om nou sporttopics te blijven aanmaken :stuck_out_tongue:

Ga je vandaag ook nog kijken?

Haha ja misschien “sport op tv” ofzo maar anders kun je overal wel wat voor maken idd.

Ja denk t wel, vanaf 13u ofzo toch? Alleen even kijken wat het weet doet, anders ga ik tussendoor zelf ook nog even naar buiten om te sporten

Haha heb het nu maar aangepast, wie weet werkt dat beter.

Vanmiddag vanaf 13:00u precies maar weet niet het precieze programma zo uit m’n hoofd.

De WK shorttrack in Sofia zijn zondagmiddag live te volgen op NPO 1, NOS.nl en de NOS-app. De halve finales op de 1.000 meter beginnen om 13.51 uur, de A-finale om 14.29 uur.

Om 15.00 uur begint de superfinale, het afsluitende onderdeel van het individuele toernooi bij de vrouwen. De Nederlandse vrouwen rijden vanmiddag de A-finale op de aflossing. Die race begint om 15.34 uur.

^ dit staat op de website van de NOS. Iets makkelijker haha

1 like

Oh yes dan ben ik voor het meeste op tijd weer binnen :sunglasses:

Woow doet ze ff hoor die 1000m

Lekkerrrr wereldkampioen op de 1000! Hopen dat ze ook nog allround kan binnenslepen

1 like

Heerlijke race van Schulting, jammer dat ze de 1500m finale niet kon rijden

1 like

Ik ben ondertussen nog meer verliefd geworden op Suzanne Schulting haha. Hoezo is zij zo mooi :’)

je zou toch scheel worden van zoveel van die kleine rondjes rijden

1 like

Zo spannend dit!!!

Wat prachtig!
''t past ook allemaal net maar goed haha

wooow haha, wat goed!

Neee wat erg! Wat zonde voor de relayvrouwen
Ze gingen echt zo goed

Ahhh nooo!

Ook nog even schaatsen kijken!
Ben benieuwd wat WĂĽst kan doen eventueel zometeen