Algemeen sport op tv topic

Heeft iemand het sportjaaroverzicht gekeken? Gemist: https://nos.nl/video/2316660-dit-is-het-nos-sport-jaaroverzicht-van-2019.html

Vraag me vooral af of het 'n uur waard is haha

Mwah dat vind ik het persoonlijk niet waard.
Maar als je niks te doen hebt en je wilt toch iets hebben om te kijken, ja dan wel opzetten.

1 like

Had 'm toch maar aangezet, na 10 minuten had ik al tranen in m’n ogen door Sjinkie. Maar sporten waar ik niet zo veel om geef skip ik maar een beetje doorheen

1 like

Zometeen finale van het darten! Hoop dat van Gerwen weer de titel pakt :dart:

Dit! Die opmerking over Darius Labanauskas, dat hij saai is. Al die uitspraken dat hij wel even wint. Die persconferentie over Klaasen even van alles van 8 jaar terug weer uit de sloot trekken. Ik vind Van Gerwen enorm onsympathiek. Gun het Wright om nu ook eens een finale te winnen.

Wright heeft wel een vet kapsel nu :star_struck: love slangenprint
Ik ben wel voor Van Gerwen hoor.

1 like

Ahh zo cute emo Wright. Wel verdiend, Van Gerwen liet het echt liggen. en in eerdere rondes gooide die ook niet altijd even goed

1 like

Ik vind het altijd leuk als iemand voor het eerst wint bij een sport. Hoe blij hij ermee is, zo leuk!

Lekker EK shorttrack kijken, eens zien of Nederland nog wat medailles kan ophalen

Edit: dat is er alvast eentje voor Schulting!

Ahhh wat verschrikkelijk om te zien voor Mulder! :disappointed_relieved::pensive: Had het hem echt gegund!

Ja, ik ook! Echt zo stom

Ben vandaag vrij, dus kan nu Nadal - Kyrgios kijken jeej.

1 like

Aii, Kai Verbij, echt drama die Nederlandse mannen op de 500

Jammer dat Jutta geen 1e is.

Zo zeg dat ja!

@Nox ja zat echt te duimen voor der!

De drie Rusketiers hebben de 500 meter gewonnen

Wat een deceptie voor Roest, heb je alles zo goed gereden op de 5km en dan nu lukt het niet

Edit: en dan ook nog een diskwalificatie?

Wow gewoon 2 opgevers in ƩƩn wedstrijd bij de 10km op het wk!

Ik vraag me nu toch echt af of al deze mensen vallen door dat ijs wat nog te hard is oid. Zou toch raar zijn dat ze het dan zo inplannen…
Ik zit gewoon met spanning te kijken dat ze niet onderuit gaan!

Woow keek iemand de 5km schaatsen van de dames?