Algemeen sport op tv topic

Ja hallo neem vooral even een emotionele Bokko lang in beeld, dat trek ik toch niet, lekker mee janken #thankshormonen

1 like

Nou zeg, heeft iemand die valpartij gezien in de Ronde van Polen? Met Groenewegen en Jakobsen? (https://sporza.be/nl/matches/wielrennen/ronde-van-polen/2020/rit-1-loodzware-smak-van-jakobsen-na-duel-met-groenewegen-in-poolse-sprint~1572349800881/)
Dat is toch niet normaal wat Groenewegen doet? Levenslange schorsing als je het mij vraagt
 Het is niet de eerste keer dat Groenewegen zoiets doet. Hopelijk gaat Jakobsen het redden, het zag er niet goed uit :astonished:

Ach kom op, dit soort dingen zijn al zoooo vaak gebeurd. Het gros van de sprinters heeft zoiets op z’n geweten maar het is nooit zo erg afgelopen omdat er nog nooit zo’n gevaarlijke finish is geweest.
Ik vind Groenewegen echt geen leuke renner en hij zat absoluut fout hier maar een levenslange schorsing?!
Het is echt de schuld van de tourorganisatie, dit had gewoon nooit gemogen zo’n finish. Echt zo zo zo erg voor iedereen dit. :frowning:

Nouja, dat is misschien wat overdreven wat ik zei inderdaad. Maar Groenewegen had heel de weg vrij voor een eerlijke spurt
Hij werd niet gehinderd door Fabio. In sommige andere sprints gebeurd het ook, maar dan komen ze er met een schrammetje vanaf. Nu is het veel erger en het was echt doelbewust :frowning:

“De weg blokkeren” hoort, terecht of onterecht, toch ook bij het sprintspel. Vergis je niet in hoe snel een inschattingsfout gemaakt is als je gewend bent om te finishen op een vlakke weg en nu opeens veel sneller bergaf.
Hij heeft echt niet doelbewust z’n ploegmaats(!) de hekken in gereden. Hij heeft doelbewust geprobeerd te winnen en is daar wel echt te fanatiek in geweest.
(Het was overigens ook niet de beste plek voor Jakobsen om te gaan zitten. Zo’n gaatje pakken met 80km per uur.)
Dat het in andere sprints ook gebeurd en goed gaat is omdat het daar dus minder hard gaat. Zo’n massasprint bergafwaarts is gewoon fucking dom en hadden ze nooit moeten doen.

Nogmaals ik ben echt geen fan van Groenewegen, juist omdat ik hem vaak roekeloos en vind. Wat hij hier ook weer was, maar jezus wat krijgt die jongen een bak ellende over zich heen.
Ben wel echt fan van Fabio en ben al de hele nacht van slag door zijn crash maar vind het echt belangrijk dat de verantwoordelijkheid niet alleen bij Groenewegen wordt gelegd.

7 likes

jeej weer schaatsen op tv

ik mag die jorrit bergsma echt niet, weet niet zo goed waarom haha

2 likes

Meer mensen die het EK handbal gaan volgen?

Ik ben nu de wedstrijd van gisteren aan het terugkijken, vanavond kan ik wel live kijken. Weet jij of we de wedstrijden waar Nederland niet speelt ook ergens kunnen zien?

Ik denk nergens
 Misschien dat ze het ook bij ziggo uitzenden? Ik las ergens dat je bij kon ook iets kon kopen maar denk dat dat ook alleen voor de Nederlandse wedstrijden is.
Ik vraag me alleen wel af straks met F1 want dan begint ook om 6 uur op Ziggo?

Wow ja, dat had ik nog niet gezien. Ik dacht dat ze alle wedstrijden van Nederland live zouden uitzenden?

Edit: ik zie dat het op ziggo sport extra komt, maar ik neem aan dat dat een betaalde zender is?

Ja dat staat ook bij de insta pagina van teamNL / het handbal dus of het is een schakelprogramma. Of zijn er meerdere ziggo kanalen, ik kijk altijd alleen maar naar 14 haha

Edit: oh ik zie dat op 13 ook een ziggo kanaal is. Misschien dat het daar dan op komt?

Ik probeer ook echt formule 1 en handbal tegelijkertijd te kijken. Handbal in het ene oor en f1 via het andere :")

Dat ken ik @punaise

1 like

Pff, ik vind het maar spannend hoor! Het gaat niet echt geweldig, vind ook dat Abbingh helemaal niet in de wedstrijd zit, zonde! Hopelijk dat het in de tweede helft nog wat beter gaat want anders is het toernooi snel afgelopen :frowning:

Ahh yes toch nog! :grin::grin:

Dat was zonde inderdaad, maar hopelijk herpakt ze zich voor volgende wedstrijd. En ze maakte toch nog een goal op een belangrijk moment, hopelijk helpt dat.

Ik was in de trein aan het kijken en heb het laatste stukje nog maar op het station afgekeken, want ik durfde niet te gaan fietsen zonder zeker te zijn van de uitslag :stuck_out_tongue: ik vond dat de commentator vrij snel al positief was terwijl ik heel lang dacht ‘alles kan gebeuren’. Ik vond het wel heel mooi om te zien hoe strak ze aan het eind verdedigden, zonder echt overtredingen te maken, hopelijk blijven ze dat doen!

1 like

Oh tering wat is spannend weer!

Jammer dat het niet genoeg was

Waarschijnlijk ben ik de enige die kijkt. Maar yasss Doumbé. Straks Badr :partying_face::heart_eyes:

Oh nee :sob::sob::sob: