Ik heb in 2017 een Matt matras gekocht en ook nog steeds heel tevreden!
Goed nieuws! Ik krijg net deze advertentie te zien op Instagram. Blijkbaar kan je tegenwoordig proef liggen bij Beter Bed
Haha wat toevallig dit! Thanks voor de tip
Haha ja zeker toevallig. Ben wel benieuwd of je dan ook zelf daar de lagen mag aanpassen of dat ze er meerdere in verschillende “opstellingen” hebben liggen
Ja ik ben ook benieuwd hoe snel ze in de beter bed winkels liggen! Ik update hier wel haha
Is de Cloudpillo echt zo fijn?
- Ja, heel fijn
- Nee, valt tegen
- Gewoon prima
- Ben ook benieuwd
0 stemmers
Echt heel erg, maar ik slaap al 10 jaar op hetzelfde hoofdkussen… is dus aan vervanging toe maar waar vind ik een fijn hoofdkussen? Of het best gewoon naar een goede beddenzaak gaan om te informeren? Mijn huidige is van Ikea maar dit model verkopen ze helaas niet meer. Ik houd van een kussen dat inzakt, maar weet ook nooit wat voor materiaal dat effect geeft
Denk dat het er vooral aan ligt wat jij persoonlijk fijn vindt. Ik vind ze lekker liggen maar door de foamvulling niet per se super zacht, dan vind ik iets donzigs fijner eigenlijk
Ik heb hetzelfde gehad met een hoofdkussen van Ikea waar ik enorm aan gehecht was daarom deze ook lang niet vervangen. Ik ben in de Ikea kussens gaan uitproberen gewoon in een bed daar. Eerste paar nachten waren even wennen maar nu lig ik heerlijk op mijn kussen.
Ik vind hem wel lekker slapen maar het komt voor mijn gevoel best precies hoeveel vulling je erin doet. Want had een tijdje dat ik wakker werd met beetje nek/rugpijn en toen dacht ik dat ik een nieuw matras moest maar toen heb ik wat vulling uit het kussen gehaald en nu heb ik nergens last van. Maar nu vind ik hem weer aan de dunne kant eigenlijk dus wie weet doe ik er weer wat extra in. Ik lig wel altijd op deze tov mijn andere goedkope ikea-kussen
Na lang wikken en wegen voor de Matt sleeps gegaan! Mijn enige black friday aankoop. Hij komt over een paar dagen binnen, thanks voor het meedenken allemaal haha
Fijn dat je eruit bent, ik hoop dat ie goed gaat bevallen!
Omg jaaaaa twee nachten geslapen en wat heerlijk
THANKS GUYS
Iemand ervaring met een wollen dekbed? Ik twijfel of ik voor wol of dons wil gaan namelijk, maar ben benieuwd of wol wel fijn slaapt
Love mijn wollendekbed. Ik denk dat ik het 3 jaar geleden heb gekocht. Het is een 4 seizoenen. In de zomer lekker koel en nu in de winter lekker warm, dik en zwaar. Vooral dat laatste vind ik fijn om in slaap te vallen.
Ik ben na een aantal jaar ook nog steeds erg blij met mijn wollen dekbed! Heb je specifieke twijfels?
Voor diegene met een wollen dekbed, de stank houd me tegen. Stinkt het heel erg?
Ik ruik niets, hoogstens even toen het net uit de verpakking kwam. Maar dat zou per merk kunnen verschillen, heb er een van Texeler.
@Reader ik heb ook een 4 seizoenen wollen dekbed, hiervoor dons gehad. Voordeel van wol is dat het beter de temperatuur reguleert, dus ik heb het niet snel meer te warm/benauwd zoals dat bij dons wel vaker is. Daarnaast is de winter versie wel zwaar, moest ik even aan wennen maar vind het nu wel lekker liggen. Dons is een stuk luchtiger, dus maar net wat je fijner vindt. Zelf in ieder geval tevreden!
Ja de eerste week vond ik mijn slaapkamer wel echt naar een schapenstal ruiken. Maar ebt snel weg en nu echt helemaal niks meer. Dus enkel die eerste week.
Ik heb vier seizoenen, en merk de geur wel weer als ik bijvoorbeeld het winterdekbed uit de tas haal om te wisselen met het zomerdekbed. Maar dat is met een paar uur ook weer vervlogen.
De 1e keer met een paar dagen, als je buiten zou kunnen ophangen zou ik dat doen. Ik had die mogelijkheid niet.