Ja de eerste week vond ik mijn slaapkamer wel echt naar een schapenstal ruiken. Maar ebt snel weg en nu echt helemaal niks meer. Dus enkel die eerste week.
Ik heb vier seizoenen, en merk de geur wel weer als ik bijvoorbeeld het winterdekbed uit de tas haal om te wisselen met het zomerdekbed. Maar dat is met een paar uur ook weer vervlogen.
De 1e keer met een paar dagen, als je buiten zou kunnen ophangen zou ik dat doen. Ik had die mogelijkheid niet.
Ik heb zelf geen wollen dekbed, maar heb met Black Friday een dekbed gekocht van tencel. Iets lichter dan wol, maar zwaarder dan dons en warm, maar niet zweterig. Misschien is dat nog een optie voor je?
Bedankt voor alle tips nog, heb vandaag het hele bed aangeschroefd!
Neuk ze!
Even een hele domme vraag: horen de banen van je dekbed horizontaal of verticaal? ik heb 200x200 dus kan het niet aan de maat zien
Horizontaal
Die van mij horen dan weer verticaal.
Ligt dus misschien aan welk dekbed je hebt?
Ssst ik heb mn bed nu al opgemaakt
Boeit dit echt? Ik doe altijd maar gewoon wat heb niet het idee dat ik verschil merk
Als het een vierkant is maakt het eigenlijk weinig uit toch? Helemaal als je het verschil toch niet merkt. Sommige dekbedden bestaan uit blokjes
Hoe doen de mensen in een relatie met een groot verschil in lichaamsgewicht qua matras? Ik heb sinds een paar maanden een relatie. Ik heb twee aparte matrassen met daarop een topper, maar ik merk dat er een kuil ontstaan in het midden van die topper. Is de enige oplossing in zo’n geval om toch maar op twee matrassen te slapen? Wil het liefst gewoon samen op één matras.
Ik heb er zelf geen maar ik weet dat auping bijv matrassen heeft die uit 1 stuk (hoes iig) zijn maar links of rechts een andere hardheid kunnen hebben. Misschien hebben andere fabrikanten zoiets ook wel.
Ik heb een matt matras, die is per kant aan te passen in hardheid
Welke oordopjes vinden jullie fijn voor de nacht? Mijn vriend doet weer nachtdiensten, en wanneer de sleutel al in het slot gaat ben ik gelijk klaarwakker.
Ik gebruik nu vaak van die simpele goedkope schuimoordopjes, maar halverwege de nacht doen die pijn. Ik heb wel Alpine oordopjes, maar ook die doen zeer.
Ik twijfel er nu aan om Ohropax te kopen. Ik zal dit topic ook nog even goed doorlezen. Zag tussen de linkjes de Alpine sleep al staan.
Ik heb Loop Quiet-dopjes en slaap als een roos ermee. Ze houden niet alles tegen (heel hard gesnurk), maar ik merk het niet als mijn vriend naar bed komt. Zitten verschillende maten opzetstukjes bij.
Laat oordopjes op maat maken! Ik blijf het zeggen haha. Zelfs de loop oordopjes waar je uit verschillende maten kunt kiezen passen nooit perfect (bij mij). Dus als je wil dat het echt past, blijft zitten en geen pijn doet…
nou ik heb oordoppen op maat gehad, maar eerlijk gezegd werken de wasbolletjes van ohropax het allerbeste. en sleepbuds van bose (met deze heb ik nachten van 9 uur gemaakt op lowlands, kun je nagaan)
Ohh ik vind die wasbolletjes vreselijk, wat een rotdingen haha. Zal ook wel heel persoonlijk zijn denk ik en aan je oorvorm (?) liggen
ik haal er altijd ongeveer 1/3e af, want anders vallen ze bij mij uit. misschien is dat het probleem bij jou?