Noord-Amerika topic

Er staat hier ergens in het topic een simkaartje die je thuis al kan bestellen en opgestuurd krijgt, maar je kan ook in Amerika zelf bij bijv. T-Mobile een kaartje halen. Beide opties kan je nog je eigen nr. gebruiken bij WhatApp.

Wij hebben vanmiddag het laatste gedaan.

—-

Ooooh, het is hier in NY echt vies vies vies heet (37 + hoge vochtigheidsgraad), maar we hebben wel veel kunnen zien en doen vandaag. Morgen nog een heel dagje hier, en dan naar Washington.

Je kunt, als dit met je telefoon mogelijk is, ook een esim als dual Sim gebruiken. Dit kun je een paar dagen voor vertrek thuis al regelen via de t-mobile eSim app. Je kunt dan van beide simkaarten gebruik maken op je vakantie en bent dus ook gewoon nog bereikbaar op je Nederlandse nummer.

Oehh dat lijkt me een goede optie! Is dat mogelijk met iPhone 7 plus dat je weet?

dankje! We gaan vrijdag al dus de tweede optie lijkt me inderdaad de beste, ik zal kijken of ik info op internet hierover kan vinden!

Volgens mij pas vanaf IPhone 8/X, maar dat weet ik niet zeker. Als je die optie hebt, dan zie je bij instellingen onder mobiel netwerk blauwe letters met ‘voeg mobiel abonnement toe’.

Ah helaas die heb ik niet! Inderdaad pas vanaf latere modellen.

@Bergson jij bent nu in Florida toch? Heb je tips? Wij gaan volgende week zondag Naar Orlando, Napels en Miami!

1 like

Ja klopt! Omdat we het hiervoor zo druk hebben gehad, doen we hier heel rustig aan haha. Ga je naar Universal in Orlando? Dat vonden wij wel echt geweldig. Kan wel Express Lanes tickets aanraden. Wij hadden ze niet, en hebben daardoor niet alle attracties kunnen doen.
Miami gaan we nog naartoe, we gaan straks naar de Keys. Naples gaan we misschien nog heen.

2 likes

Ik ben al eerder in Florida geweest. Toen zijn we naar Universal geweest, slaan we deze keer even over!

Ik las dat je veel op instagram zet, wat is de jouwe?

2 likes

Hoi! Ik ben nu ook in Florida :grin: ik vond Naples het prachtigste! Sowieso bij zonsondergang de pier op lopen dan spot je sowieso dolfijnen. Wij hebben ook een boot cruise gedaan (kan je via Groupon tickets scoren) en toen zagen we nog meer dolfijnen, mega leuk! Miami vond ik zelf een beetje tegen vallen maar we hadden veel regen. Als je van shoppen houdt: Aventura Mall en Sawgrass Mills Mall waren mega groot en leuk. Wynwood Walls is wel leuk om even te kijken (=gratis, overal graffitie) maar de hele wijk zit voor met de mooiste graffitie. Beter niet savonds laat rond lopen. Nu in orlando en wij gaan ook naar Universal dus daar kan ik nog niks over zeggen :slight_smile:

3 likes

Leuk! Ik ben je gaan volgens, mij naam begint met een s

1 like

Door jouw post willen we morgen een dagje Naples gaan doen haha. We denken dat Miami ons ook niet heel erg gaat bevallen (ook al drie dagen Fort Lauderdale gehad). Heb je nog tips haha?

1 like

Ik heb voor in Napels een Segway tour geboekt, hoorde er goede verhalen voor. Via Groupon voor 25 pp, normaal 59 dollar pp

1 like

Heb jij inmiddels al wat gevonden? Ik ben ook nog opzoek!

Ja, een airbnb in Brooklyn. Ik ga pas eind september, dus geen idee of het ook echt wat is, maar het is iig betaalbaarder dan hotels. wanneer ga jij?

Mei 2020…
Hoop dat ik er kan zijn met het METgala maar dat is afhankelijk van de vakantie van mn baas .
Ben zelf al eens geweest maar heb toen een hostel gepakt omdat ik alleen was maar nu ga ik met een vriendin.

1 like


Deze kreeg ik als tip van een vriendin, maar die zat bij ons al vol. Ik kan je in oktober laten weten hoe die van ons is bevallen!

Ziet er top uit! Zit al bijna helemaal vol tot aug 2020 :joy:

Hoe heb je het uiteindelijk gehad in Florida?

Wij hebben gisteren allerlei dingen zitten boeken voor twee weken Texas in oktober, we beginnen in Dallas (en we gaan daar naar de Texas State Fair), en dan een rondje langs Big Bend National Park/Marfa/fort Davis/Alpine, austin/Hill country en Houston/de zee. Hebben jullie nog tips in deze omgeving?:smiley:

1 like