Amerika topic

Jep we hebben echt een kwartier staan kloten op een bepaald station. En zoals ik zei niet alle metro’s gaan up of downtown.

Heeft iemand een tip wat betreft de verschillende passes voor NY?
Mijn moeder en ik willen graag naar het MoMa, Hop on Hop off bus tour en misschien een bike tour in Central Park. Verder heb ik nog niet echt uitgezocht wat ik nog meer wil zien. We gaan 4 dagen inclusief heen en terugreis en ik las dat er ook een pass was die een transfer van luchthaven naar hotel voorziet, is dat handig? Het is onze eerste keer naar New York.

Ik ga ook naar New York :slight_smile: nu zit ik te kijken naar een accommodatie maar we willen het liefst (7 personen) in een appartement of andere woning met z’n allen. Heeft iemand daar ervaring mee?

Ik heb daar zelf geen ervaring mee maar heb van horen zeggen dat air bnb goed bevalt en goedkoop is.

Morgen is de dag, wij gaan naar New York. Ik sta helemaal stijf van de spanning en weet niet waar ik het moet zoeken. Iemand nog tips qua kleding/schoenen wat ik daar het beste kan kopen? Ik weet dat levi´s daar stukken goedkoper is maar verder? heb geen idee, iemand nog tips? Hartelijk dank!!!