ahahah ik moet hier zo om lachen, las ook zo’n reactie op twitter ‘it’s very ironic that Trump chooses a gay men’s anthem for his campaign’
Ik weet pas morgen (of over een paar weken) of ik dit grappig kan vinden. Als Biden wint wel, als Trump wint is het heel treurig.
Maar hij is dan ook #AuntieGay
Ja dat was precies mijn plan haha! Ofja, mijn voornemen iig
Hoe realistisch zijn de scenario’s eigenlijk dat Trump de overwinning gaat claimen en/of niet accepteren? Is dat omdat Trump sowieso rare sprongen maakt of heeft hij ook uitgesproken dat te gaan doen?
Ik vind het echt eng wat er in de lucht hangt. Ik ben wel blij dat dat hier niet aan de orde is.
Volgens deze bron is het deel van de strategie, deel van zijn plan.
Ik vind het ook extra zo bijzonder altijd omdat het snachts is haha. Alsof het oud en nieuw is
Dat heeft uitgesproken.
Ook tijdens de verkiezingen van 2016.
Dit filmpje geeft een goede uitleg
Ik ben ook al de hele dag onrustig. Ik probeer vanavond zo lang mogelijk wakker te blijven.
Ik kan me die desillusie vier jaar geleden helaas nog zo goed herinneren. Hoop dat de finale aflevering van 2020 een happy end heeft.
Nah kort slapen en dan om 2 uur ofzo kijken
Ik wil na vier jaar gewoon EEN dag niet aan trump denken, jezus
Hahhahahahaha mijne is: Homosexuals eat our savior Donald J. Trump
Ik weet echt niet wat te verwachten, ik dacht 4 jaar geleden ook dat Trump nooit zou winnen maar het eerste wat ik deed toen ik wakker werd was googlen wie er had gewonnen en toen stond hij dus aan kop Heb wel het idee dat mensen Biden minder erg vinden dan Hillary maar alsnog is het demotiverend om te kiezen tussen 2 kandidaten die je allebei niet zo ziet zitten ten opzichte van dat er ook echt iemand tussen zit die je als president ziet.
Vind het echt intens zonde dat Bernie geen kans meer maakt. Hij was eigenlijk al te oud maar over 4 jaar is hij al helemaal te oud, als hij dan überhaupt nog leeft. Maar een jong iemand zou ook echt een verfrissing zijn zeg, Alexandria Ocasio-Cortez zou ik heel graag als kandidaat zien.
Haha nice, goede ideeën hier. Ik ga sowieso McDonald’s bestellen en donuts en cheetos inlaan voor vanavond. Ik vind het zo spannend! Weet nog niet helemaal hoe ik het ga aanpakken met slapen, moet morgen wel werken maar kan ook wat later beginnen.
Mijn vriend is Amerikaans en voor hem is het dus al helemaal spannend. Hij is heel bang voor wat er na de verkiezingen gaat gebeuren.
Ik ben van plan om vanavond nog te gaan sporten tot ongeveer 9 en dan van 10-2 oid even te slapen (al moet Ajax ook voetballen en misschien wil ik dat eigenlijk ook wel zien ) en dan is het de bedoeling dat ik wakker blijf. Het scheelt wel dat ik morgen verder geen verplichtingen heb
Ja echt de hele nacht.
Maar ik kan makkelijk heel lang opblijven, dus voor mij is het geen issue.
Ik ga stuk
Oprah voor Flotus
Voor de kijkers vannacht, wat hebben jullie voor snacks?
- Donuts
- Popcorn
- Cheetos
- Redbull
0 stemmers
Ik heb vooralsnog:
-Cheetos puffs
-Dunkin Donuts
-Popcorn
-Bullit
-KAASSTENGELS (it Ain’t much if it ain’t half dutch )
Mijn beste vriendin komt vanavond kijken. We hebben een buffetje van mini burgers, mini sloppy joe’s, pigs in blankets, popcorn, nuggets en Duff bier.