Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

:joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy:

Dit is toch nieeet normaal. Ook echt alsof Biden dit ff aan zou kondigen zo. I canโ€™t :joy:

6 likes

Ik ga deze soap zo missen! Maar hopelijk komt er nog een leuke seasonfinale.

9 likes

Vraag me af nu wie gekker is Donald Trump of Donald Trump Jr. Wat een fucked up familie haha.

2 likes

Zullen we vast met zโ€™n allen afspreken terug te komen voor een reรผnie tijdens de inauguratie?

13 likes

Dat ook nog ja.

Ik ben lekker in mโ€™n pyjama door de drive geweest haha, nu weer verder kijken

5 likes

Thoughts and prayers
God bless

8 likes

Shit ik wil ook! Maar morgen dan maar (om het te vieren??? :crossed_fingers::crossed_fingers::crossed_fingers:)

1 like

Ik denk dat Donnie jr een beetje bang is dat hij binnenkort een rechtzaak aan zโ€™n broek heeft.
Mijn voorspelling is dat de republikeinen zich uiteindelijk tegen Trump keren omdat ze anders echt de hele partij kapot maken, voor zo ver dat niet al gebeurd is.

4 likes

Misschien een domme vraag hoor maar waar kan ik die speech van Trump bekijken straks.

CNN komt ie wel op verwacht ik

2 likes

Ik denk op CNN wel

2 likes

Dankje dankje

iieh CNN is ff heel tenenkrommend, wat een verschrikkelijke discussie. Er is een Republikein aangeschoven en ineens roept iedereen door elkaar heen

8 likes

Omg die fittie op cnn. Man met paarse stropdas is irritant๐Ÿ˜…

4 likes

Net bij Jinek hadden ze ook een compilatie van allemaal keren dat hij haar hand wou vasthouden en zij hem dan afwees. Vond het bijna sneu voor hem :joy:

5 likes

Wou eigenlijk gaan slapen haha.

Ik realiseerde me dat dit al de 3e nacht verkiezingen kijken wordt, ben helemaal gedesoriรซnteerd inmiddels. Dat die felverlichte CNN studio een plek is waar tijd niet lijkt te bestaan helpt ook niet mee trouwens.

22 likes

Denk dat ze de benen neemt. Daarna verwacht ik dat ze een biografie schrijft (laat schrijven) over haar tijd als Flotus en hoe de presidentschap leidde tot een echtscheiding (is vast goed voor de verkoopcijfers)

13 likes