Als je in Amsterdam woont, en snacks nodig hebt.
Holy hahahah duister
Ik dacht dat ik niet nerveus was maar het lezen van de NOS liveblog maakt me al zenuwachtig. Alleen al omde naam van het dorp āDixvilleā moest ik abnormaal hard lachen⦠dat wordt nog wat vannacht.
Ik ben de afgelopen dagen beetje obsessief me gaan verdiepen in de huidige Amerikaanse verkiezingen en jeetje. Ik dacht dat ik best wel wat kennis had en onthouden had wat Trump allemaal al heeft geflikt maar val echt weer in de ene verbazing in de andere (tip: de trump show van de vpro). Vind het ook echt wel spannend en eng wat trump voor een uitspraken en dreigementen maakt over het wel of niet vertrouwen van de uitkomst.
Kan er gewoon echt niet bij dat mensen dat gedachtengoed en die complottheorieƫn echt onderschrijven.
Ik volg een aantal feministische / activistische accounts op Insta en al weken lang zijn de commentsecties daar echt zo kut ook door de Amerikaanse verkiezingen. Allemaal van die bots die de hele tijd āBiden = Pedofileā en āTrump 2020ā oid commenten. Vraag me soms echt af of daar serieuze organisaries achter zitten of aandachtsgeile hacker tieners.
Schamele foto want de boodschappen waren al opgeruimd, maar kijk het vanavond bij mān vader. Hij heeft broodjes hotdog klaar als avondeten, popcorn, chocolade, chips⦠Geen idee waarom we met zān allen besloten hebben dat dit een vreet avond moet zijn, but hey, Iām not complaining Ben wel van plan om op te blijven, mits ik niet in een food coma beland.
Wat leuk!
Ik wou dat dit de afspiegeling was van Amerika.
Oke gezien de titel van dit topic vermoed ik dat jullie allemaal al weten hoe het stelsel werkt, maar mocht je net als ik weinig snappen van het systeem dan is deze aflevering een aanrader:
(ik ben pas op 20 minuten)
- Redband snoep
- M&ms
- chips met dipsaus
- chicken wings
- donuts
- kaasje
- worstje
Krijg hier wel een beetje oud en nieuw vibes van. Iedereen maakt zich klaar voor een lange avond en uiteindelijk eindigt het waarschijnlijk in een teleurstelling.
Ik heb nog meer bier haha.
Ik schat de kans heel klein in dat we vannacht überhaupt al wat weten.
Oeh m&mās en kaas
Ik heb nog even een xl pak oreoās gehaald
Ik vond nog popcorn! Lolā¦
Belangrijkste deze avond, wat snack jij?
En nu proberen het niet voor 10 uur op te vreten.
Eten in tijden van stress is top
Jullie brengen me op ideeƫn om nog wat snacks in te slaan, ook al kijk ik alleen me, myself and my snacks