Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Ik kan (of wil?) me toch niet voor stellen dat de Republikeinen hem nog een keer als hun kandidaat kiezen over 4 jaar als hij nu verliest.

Ik denk als hij verliest dat hij de komende jaren er alles aan gaat doen Biden zwart te maken, onrust te creëren om alles wat hij zegt etc.

3 likes

WAT IS ER

3 likes

Oh en nu volhouden Joe!! :crossed_fingers:t2: Stop the count!!

3 likes

Hahha mensen ik ben zo sleep deprived dat ik op de fiets tranen in m’n ogen kreeg door dit nieuws

24 likes

Ik houd van Georgia. Misschien maar eens op vakantie naar Clayton county na coroni

8 likes

Om mij nog wat verder er in te verdiepen. Is er hier iemand die een overzicht of linkje heeft van waar ik helder en globaal kan lezen waar Biden en Trump beide voor staan? Als ik nu google zie ik alleen wie er voor staat qua stemmen.

Thank.fucking.god…

Volhouden Joe!

Van kleine marges naar

4 likes

Huts a niffo

7 likes

Biden staat voor in Georgia, was de hele tijd op winst voor Trump!! Er zijn nog genoeg stemmen om t weer om te laten draaien dus ze callen het nog niet, maar gaat de goeie kant op

1 like

Love dit

24 likes

Continu kippenvel heb ik

1 like

Ik had net ook een foto gemaakt… Heeft iemand nog eentje van toen ze hiermee begonnen?

Ohhhh wat heerlijk, Biden kan die winst nu vast al proeven

Godver ik word steeds afgemeld :joy:

Omggg :partying_face::sob::sob: ik geloofde tot gisteren nog niet echt dat Biden zou gaan winnen, maar nu ziet het er dus echt naar uit van wel

2 likes

JA omg!!! Hopelijk blijft Georgia blauw. Ze zijn gestopt met tellen in Georgia nu toch?

ohhhh spannend dit

Lol dat is niet hoe het werkt hè

4 likes

Werd eruit gekickt en kwam niet meer op t forum pernieeek

5 likes

Ik heb deze van twee dagen terug maar is niet t meest informatief

1 like