Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Het is ook net een talentshow gewoon :grin: goed voor de kijkcijfers

1 like

STOP THE COUNT

2 likes

Snap er nog steeds geen drol van maar ben wel blij. Ik kijk t meer als een raar soort film waarvan je denkt geen idee wat de verhaal lijn precies is maar hoop dat ze de slechterik pakken.

10 likes

Waar is de obese turtle, ik wil een reactie

1 like

Plus een veiling met mr. :crown: !

Ja ook een beetje goede tijden, slechte tijden.

Waar is Ludo?

4 likes

Philly: de armste grote stad in de VS

En opnieuw een stad met een enorme black/brown vote

10 likes

Ik kijk al 3 dagen CNN, maar in de 5 minuten dat ik thee haal flipt Pennsylvania

43 likes

Ik ben zo benieuwd hoe hij telkens reageert

Kan iemand die al 3 dagen kijkt en niks heeft gemist even gaan poepen zodat CNN Biden tot winnaar kroont?

32 likes

Moet jij niet weer ff een dutje gaan doen?

1 like

Ik heb Georgia al gemist en dus mijn deel gedaan.

14 likes

Zo ik ook. Ik ben heeeeeeeeeeeeeeel benieuwd of er na het einde van zijn presidentschap verhalen uit gaan komen van de mensen die rondom hem hebben gewerkt.

5 likes

Dit zou echt geweldig zijn. Ik stel me bij trump ongeveer voor dat er stoelen rondvliegen en mensen uitgescholden worden want het iedereens fout behalve himself

4 likes

Hahah nou idd een zeer onverwachte takeaway van deze verkiezingen: als je het mensen makkelijker maakt om te stemmen dan is de opkomst hoger. :grin:

Omg would buy that book!

Ik ben ook heel benieuwd of Trump wat staatsgeheimen gaat lekken uit woede

5 likes

Oke ik volg t alleen maar hier en op de socials maar waar kan ik cnn kijken heeft iemand een link jahaha

Ahaha weten jullie nog dat we allemaal zaten van als Obama hem eens niet de nucleaire codes gaf :laughing::laughing:
Trump is erg spiteful denk ik :joy:

2 likes