Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Hahahaha dit klinkt zo fucking droog. Ik zie hem nu echt voor me als een jammerende kleuter die boos wordt omdat hij naar bed moet

58 likes

Het zelfde netwerk als alle corona gekkies die weten wie ZE zijn en wat de regering voor geheime plannen hebben. En alle echte 5G en vaccinatie info

6 likes

Het zijn vieze olijven

3 likes

Die straatfeestjes in philly zien er echt leuk uit.

Eigenlijk moeten ze dat overal doen waar trump supporters protesteren zoals in Detroit.
Ze compleet negeren en stoĆÆcijns feestje vieren met live muziek, dj, alle leeftijden en allerlei borden en vlaggen.

Maga aanhangers leven op aandacht, vandaar altijd die trucks vol vlaggen. Negeer ze en ze hebben het niet meer. Ze willen confrontatie, geef ze een koude wang.

21 likes

Soort fake it till you make it ervaren we nu. We schreeuwen gewoon dat we bewijs hebben, dan komt er vanzelf bewijs.

Misschien hebben ze covid

2 likes

Waarschijnlijk scheldend en tierend met die mond waar allemaal onzin uitkomt. Ik zie het helemaal voor me.

1 like

Ja precies! Je moet wss eerst een geheim wachtwoord zeggen voor je al die info krijgt. Misschien is het cheeto?

3 likes

Ik stel me nu voor dat iedereen in het Witte Huis stilletjes wegsluipt en dat Trump morgenochtend wakker wordt en dat iedereen dat weg is en dan moet hij zijn eigen ontbijt maken hehe :smiling_imp:

26 likes

Ik ben echt heel blij met dit topic. In mijn eigen omgeving is er niemand die het ook volgt dus hier kan ik tenminste hier al mijn gedachtes & gevoelens kwijt

3 likes

Oh ja dat kan natuurlijk ook nog haha.

1 like

Misschien is hij de verkiezingen van 2016 aan het terugkijken. :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Mijn vader en ik communiceren al de hele dag uitsluitend via verkiezingsmemes, love it

22 likes

Oke @Lemongrab ik lees nu inderdaad wat je zei over dat het nog dagen kan duren.

Het kan nog meerdere dagen duren voordat de resterende 40.000 stemmen uit Philadelphia worden geteld, zei bestuurder Lisa Deeley op een persconferentie. Het gaat onder meer om stembiljetten van militairen in het buitenland.

@Sedana ga maar naar bed :joy:

alhoewel, die 40.000 stemmen klopte ook alweer niet pff

1 like

Misschien zit je zusje ook wel op het forum :smirk:

4 likes

Ben al een tijdje aan het meelezen en wil even zeggen dat het zo fijn is om jullie berichten allemaal te lezen. Ook hier niemand in mijn omgeving die het zo fanatiek volgt. Zelf al drie dagen CNN aan het kijken. En sinds vanmiddag deze site die door 1 van jullie hier is gedeeld.

Sorry weet niet meer wie deze deelde. Maar love deze link. Dus bedankt!

PS. Wordt ook heerlijk door jullie beĆÆnvloed. Pizza op dit moment in de oven :pizza:

29 likes

Zou kunnen ja maar ik hoop het niet :joy:

1 like

Haha als je aan het tellen bent in North Carolina of Alaska denk je ook van wat ik hier doe is echt niet relevant blijkbaar

11 likes

Waar Biden nu is is er een no fly zone ingesteld en is een militaire zone geworden.

4 likes

Scheiden.
Kan niet anders, sorry.

8 likes