Ik moet echt lachen om extreem voorzichtig iedereen is, en hij gewoon bleert dat er toch geen weg meer terug is voor Trump.
Wat een baas 
Ik neem aan dat alle toppers op t einde nog een keer langs komen zodat we alles goed kunnen verwerken
Oja, Omar. Onze El-Positivo.
Ik mis hem 
Ik lach zo hard 
Haha als het aan hem ligt belt ie biden zelf even op om gewoon te zeggen van joh jij bent het geworden hoor, gefeliciteerd
Fetterman is er klaar mee, haha.
Thank
You
Very
Much

Welgemeend ook
Hello hello,
Ook vandaag schijnt het zonnetje nog (enjoy it while it lasts)
De verwachting is niet dat er al te snel nieuwe updates komen (als dat wel zo is, @ me even haha)
Haha je bent nu net zo’n moeder die komt zeggen dat je buiten moet spelen omdat het lekker weer is terwijl je gewoon lekker de hele dag binnen wil hangen
Zou het ook niet kunnen zijn dat alle Staten nu op elkaar wachten en straks alles in 1 keer bekend wordt gemaakt
Haha oh ja precies, dat is de vibe waar ik voor ga. Nee als je binnen wilt blijven, blijf lekker binnen! Alleen zelf weet ik dat ik vaak veel te lang voor de tv blijf zitten en dat dat me niet altijd ten goede komt
Haha ja ik snap het! En je hebt groot gelijk. Zou willen dat ik minder fomo had haha maar voor nu vermaak ik me nog wel binnen
Ik zie nu Geer, Goor en Froger in lichtgevende pakken optreden in de CNN studio
Ik ga ff een rondje doen 
Ik ben een beetje CNN-moe en ik ben het eens met die dude van net die eigenlijk zei: waaaarom callen jullie penny nog niet? kom op waar moeten dan die Trump-stemmen vandaan komen? Volgens mij was het allang gecalld als het niet de beslissende state zou zijn. Ik vind het nu ook gevaarlijk worden. Er is al iemand in onderdak die bedreigd werd wegens een (gelekt?) filmpje. Sorry ben moe geloof ik 
Shit kan ik een half uurtje hardlopen? Wil t zoooo graag live zien!!! Anders ga ik maar dweilen
met de tv aan… (huishouddagje)
Denk ik wel hoor, volgens mij komen er pas rond 17u onze tijd updates?
Ja joh doen
Het is fantastisch lekker buiten
Kan wel hoor! het is heel fijn buiten.