Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Ik besterf hem hier…

2 likes

Weten we wanneer Pennsylvania klaar is/verwacht te zijn met tellen? Want dat zijn 20 kiesmannen dus de meest invloedrijke swingstate

Ik snap dr geen hond van heeft Biden al gewonnen ofnie.

Ik moet ook echt naar bed maar zo spannenddddd nu

Geen Eurovision dit jaar maar gelukkig hebben we Wisconsin.
Ik type eerst winconsin want dan had je de win in je cousin maar helaas.

9 likes

Als Biden Idd Wisconsin heeft en Arizona/Nevada houdt, maakt het niet uit welke hij wint

Hij is met zowel Penn, Mich of Georgia over de 270!

19 likes

jongens ik kan het niet meer aan
zit stiekem op werk te kijken zonder geluid

6 likes

Ik dacht dus waarom heeft de nos de kleuren omgedraaid en is Biden rood en trump blauw hoe irritant. Maar nu zie ik dat ik zelf de kleuren heb omgedraaid van m’n telefoon (is fijner kijken in het donker) :unamused:

13 likes

Hahahaha

we hebben toch nog 11% te gaan in wisconsin? Ik wil ook juichen, maar vind het erg prematuur allemaal. 0.3% is echt niets

6 likes

Maar is nog niet met alle poststemmen toch of wel??

1 like

Heeeeeeeeeeey republikeinen
Je kijkt o zo zuur naar me prematuur
Want m’n prematuur is o zo duur

10 likes

Ja nog lang niet alles is bekend dus kan echt nog wel alle kanten op, maar ben allang blij dat er weer een dot Biden-stemmen bij is gekomen en hij nu ‘voor’ staat. For what it’s worth

Oke het verhaal op CNN gaat ongeveer zo:

Trump staat voor! maar er moeten nog heel veel stemmen geteld worden dus het zegt niks

Biden staat voor! Maar er moeten nog veel stemmen geteld worden dus alles kan gebeuren

16 likes

Dat weten ze niet.

Het enige wat ze doen is, als alle stemmen nog niet geteld zijn, maar percentueel het niet realistisch is dat de winst niet vergeven kan worden, roepen ze hem definitief.

Dus als iemand op 1 miljoen staan, de ander op 1,1 miljoen, 20% van 200,000 stemmen moet nog geteld worden, is het niet realistisch dat 1 miljoen de 1,1 miljoen gaat halen. Dan wordt het definitief.

Ik durf ook nog niet te juichen. Mijn motto is sowieso altijd glas half leeg

10 likes

Wanneer worden Michigan, Pennsylviana en Georgia ongeveer verwacht? Is dat bekend/is daar iets over te zeggen?

Same altijd beter dan teleurgesteld worden

1 like

Ik zit echt met ingehouden adem te kijken steeds :persevere: zo zinloos haha alsof dat iets uitmaakt maar it’s involuntaryyyyy

We hebben écht effe goed nieuws nodig in 2020 man

3 likes

Zie reactie op mij van @Neena hierboven :point_up_2:t3: