Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Cnn meldt nu nog een half uurtje wachten ongeveer.

4 likes

Nog steeds 2.1% verschil

thank god for red bull

1 like

HURRY GEORGIA! Ik moet 17:15 van huis om te werken, dus hop hop hop.

1 like

Ik moet ook weg om 17:15 (naja moet moetđŸ·) dus opskieteee

2 likes

Dus de update is dat ze nog 61376 of wat moeten tellen?
maaaar betekent wel dat er nog van alles kan gebeuren

2 likes

Denk eigenlijk dat het hier ook maar bij een kleine groep zo speelt. Ik ken wel veel mensen die het elke dag even checken, maar verder niemand die zo geobsedeerd alle nieuwtjes tot zich neemt als wij hier hahaha

6 likes

Als ik het tempo bij de teldames zie wordt het april 2021 voor ze klaar zijn :rofl:

6 likes

Voor 11 AM Georgia tijd (17:00) is er een nieuwe update van de secretary of State.

2 likes

En de meeste dat nog geteld moeten worden zijn blue counties. :crossed_fingers:

1 like

Haha ja dat denk ik ook wel! Mijn vriendinnen zeggen er verder ook niks over. Ik stuurde gister de amanda knox tweet in een aantal app groepen en ik hoorde nog net geen krekels :sweat_smile: Eentje zei alleen ooh ja zij was van die rare moord.

3 likes

Ik volg dit allemaal totaal niet maar door dit topic ben ik zelfs een beetje zenuwachtig!!! Net ESF toen gaf ik ook geen fuck maar zat ik door t forum nagelbijtend op de bank

7 likes

en in arizona (maricopa county) dus ook nog echt 450000 zei ze net? (maar misschien hoorde ik het niet goed)
dat is ook nog veel zeg, en als je naar de kaart kijkt zijn er nog andere (rode) counties waar ze nog moeten tellen.

Een collega vroeg gisteren “ohja tussen wie gaat het eigenlijk? Biden en Trump toch? Heb het totaal niet gevolgd” :flushed:

Ondertussen heb ik de hele dag obsessief naar uitslagen zitten kijken, elke keer als m’n baas langs liep en hij zag de kaart van de VS openstaan ipv werkdingen maakte hij er geen opmerking over maar zei hij alleen maar “is ‘ie al weg?” haha

13 likes

Bizar dat we alweer de derde avond in gaan die in het teken staat van de VS elections haha. Wordt nog afkicken joh

22 likes

We vallen echt in een zwart gat als dit voorbij is.

2 likes

Hoe weten ze al die cijfers zo specifiek?

Ik ga House of Cards kijken om langzaam te detoxen

1 like

Ik vraag me altijd al af hoe corona de geschiedenisboeken in zou gaan.

Nu vraag ik me tevens af hoe deze verkiezingen omschreven gaan worden in de geschiedenisboeken en hoe ze Trump al president gaan neerzetten.

3 likes

Jack Bauer for president!!!

7 likes