Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Hebben jullie ook zo’n gevoel alsof alle dagen in elkaar overvloeien zonder begin of eind? Ik zit zo in een bubbel.
Soms voelt het alsof we al weken onderweg zijn en soms alsof het net een uurtje bezig is :upside_down_face:

26 likes

Ik ben urberhaubt nog in maart. Maar goed dat is een ander verhaal haha

15 likes

Misschien is dit gewoon Trumps karma dat het zo lang duurt, hoe de uitslag ook zal zijn. Hij moet nu toch ook helemaal op zijn van alles wat hij zichzelf loopt wijs te maken…

2 likes

Ja, dat gevoel heb ik ook hoor! Ben ook steeds in de war welke dag het nou is, en welke dag de verkiezingen waren (“gister! ohnee wacht eergister! dinsdag? tijdsverschil?”)

Ja

Ik dacht om 1 uur smiddags al “echt zin in een biertje”

12 likes

:joy::joy: als iemand vraagt hoe dat komt: 2020

1 like

Een stille meelezer hier die al tijden geen account durft aan te maken (puber trauma haha) maar ik moest het nu gewoon doen om te zeggen hoe mega leuk en fijn ik het vind om de verkiezingen zo actief mee te volgen door al jullie updates en berichten. Hier in omgeving niemand die het echt interesseert helaas. Steeds als ik erover begin krijg ik lekker boeiend reacties dus heeeel fijn om te zien dat er meer mensen zijn die dag en nacht CNN kijken haha

73 likes

Ik zat echt schandalig vroeg aan de wijn vandaag en voor straks gin tonic

6 likes

dit is toch surrealistisch?

3 likes

Ik heb hier zo hard om gelachen. Vooral die zucht ook.
Het lijkt op een scene van een film waar op dit moment alles escaleerd haha

4 likes

Iemand zei het hier al maar wat raar dat de poststemmen nog zo laat binnen kunnen komen en worden geteld. Dat hadden ze toch anders kunnen doen (persconferentie in nevada nu).

Pff Nevada hoopt dat het merendeel zaterdag/zondag klaar is met tellen , met de laatste rond 12 november pas.
Morgen 10am lokale tijd (19.00) kunnen ze 51.000 getelde stemmen leveren zeggen ze in Nevada

1 like

Het valt me op dat iedereen hier pro Biden is, en vroeg me af of dat stilletjes echt zo is.

Hieronder dus even een poll (anoniem).

Wie wil je dat wint?

• Biden
  • Trump

0 stemmers

De Nevada man is lekker geirriteerd

2 likes

Haha die man raakt geïrriteerd

Die man bij de persconferentie wordt helemaal gek haha door alle mensen die iets vragen wat hij al heeft verteld.

Zou makkelijker zijn als Biden gewoon Pennsylvania wint, dan doet Nevada er wat minder toe haha

3 likes

Ik word helemaal naar van hoe het mondkapje steeds in zijn mond zuigt als hij ademt.

7 likes

Nog een halve dag “werken”

50 likes

Het is net alsof we Rutte zien tijdens de domme vragen na de wekelijkse persconferentie :rofl:

2 likes