Amerikaanse presidentsverkiezingen 2022

Ik hoop dat er dan een livestream vanaf zijn huis komt waar hij in een blauw huispak zit, of nog beter onder een blauwe snuggy, en dan iedereen bedankt en zegt yo nu ga ik eindelijk slapen God bless America

18 likes

Ik dacht dat ze net zeiden dat het gebruikelijk is dat de verliezer eerst zijn verlies erkent en zoā€™n speech houdt en dat daarna de winnaar gaat speechen. Maar dat eerste zie ik niet gebeuren dus ik denk dat Biden dan maar gewoon gaat speechen haha. Maar weet het niet zeker hoor.

5 likes

Dus uiteindelijk zitten we nog 3 maanden CNN te kijken want Trump gaat never speechen en CNN roept maar trump is speeching ANYTIME SOON

20 likes

Iā€™m in!

Biden mag wel even een shout out naar ons doen in zijn speech. To all the ff girls thank you for the support and sleepless nights!

24 likes

Misschien heeft Biden daarom al een speech gedaan, om dit ongemakkelijke moment van wachten op een verliezersspeech te vermijden.

Ja maar nog geen overwinningsspeech toch? Hij weet wel dat ie gaat winnen maar heeft zichzelf nog geen winnaar genoemd.

Ja, het komt echt wel vandaag jongens. Als die batch uit Pen straks vrijkomt is echt een kwestie van tijd voor er geclaimed of gecalled wordt. De campagneleider geeft het zelf ook aan.

Ik weet dat het al dagen ā€˜any moment nowā€™ is, maar deze batch is zeer hoogstwaarschijnlijk bepalend.

9 likes

Het was een overwinnaarsspeech zonder zichzelf overwinnaar te noemen. Hij zei zelfs al dat hij mandaat had. Dat is basically zeggen dat je president bent :joy:

1 like

Andere tijdzone.

Canada

6 likes

ā€œ I see all the girls in The Netherlands and Belgium, thanks so much for your continuous support. God bless ā€œ

37 likes

Kan hij niet ff een Oprah momentje doen door ons allemaal een auto te geven ofzo

8 likes

Als onze CNN mensen dan ook nog een shout out naar ons doen dan is 2020 nog best een geslaagd jaar :joy:

4 likes

Stuur John een DM op insta of hij op zijn magic wall #ff wil schrijven

4 likes

Echt erg, alles wat je mi normaal van een president (en diens gedrag) zou kunnen verwachten zie ik nu ineens als classy. Maar dat komt alleen omdat die cheeto de lat tering laag heeft gelegd.

Hele zinnen uitsprekenā€¦ applaus
Niet op zaken en eigen ego vooruit lopenā€¦ applaus
Niet alleen maar onzin uitkramenā€¦ applaus
Sympathiek overkomenā€¦ applaus

Etc etc

10 likes

Hahha ja alles na trump lijkt automatisch een geschenk uit de hemel

1 like

Omg ja! Ik ga hem dm-en! Daarna komt er wss gelijk een tweet van trump; the election is a fraud, even CNN is writing secret signs on the magic wall. You wanted proof here is it!

7 likes

In de laatste white house update gisterenavond gaf de reporter ook al aan dat Trump dit absoluut niet gaat doen. Triestā€¦

2 likes

We zijn women he! Tenminste, ik ben al een tijdje geen 16 meer

5 likes

omg hoe vet zou het zijn als hij echt #ff schrijft :smiley: famousss

6 likes