Amerikaanse presidentsverkiezingen 2024

Kan de USA hier nog van terug komen? Ik vraag het me oprecht af. Ik zie Joe het land nog niet verenigen de komende 4 jaar. Dit is echt een hele hardnekkige ziekte, een grote tumor midden in het hart van de Amerikaanse maatschappij.

Heb tijdje terug een boek gelezen, how democracies die. Lijkt het wel op ja!!!

4 likes

Wel blij om Jake Tapper te zien tijdens al deze shit :flushed:

3 likes

Wat de fuck, ā€œwe love you, but go home in peaceā€. PARDON???
Even een schouderklopje nog ook.

1 like

Verhuizen naar Woerden. 2 onder 1 kap live love laugh huis.

6 likes

Hij roept de mensen op om weg te gaan. Maar ook weer zn gezeik over de gestolen verkiezingen

Dit ziet er best nep uit?

Wow 1100 man van dacht ik nationale garde onderweg naar het Capitool

Dit kan nog 1.5 uur duren om die debielen weg te halen. Misschien helpt iets hard handiger aanpakken zoals we van de amerikaanse politie gewend zijn…

We love you and you’re so special?!

Nou ā€˜special’ zijn ze zeker ja.

17 likes

Bijna alsof het een week geleden al opgenomen is. Weird idd

Eehm ze werden gewoon binnen gelaten :scream: https://twitter.com/moonddng/status/1346924307692318723?s=21

2 likes

Waarom laat CNN de speech van Trump niet zien?

De NOS laat heel vaak gewoon heftige beelden zien. Heb alleen soms een waarschuwing gehoord als er bloed of wonden bij te zien waren.

Dit is ook echt weer net niks. Weer dat de elections are stolen, we love you, maar tussendoor go home. Die mensen daar filteren exht niet de juiste boodschap uit dat filmpje hoor.

11 likes

Gelukkig zegt Trump in zijn speech maar 4 keer ā€œthe election is fraudā€ en ā€œi love you, you’re so specialā€ maar ga wel naar huis hoor!!! Oke oke

6 likes

Nja wat ga je doen tegen zoveel mensen

Volgens mij staat ie voor een green screen

8 likes

Beetje makkelijk gezegd. Zijn volledig outnumbered en daarna zie je ook dat ze de politie omver lopeb

Of het is een deep fake

of hij heeft een dubbelganger?! Heeft ie zichzelf ge’Avril Lavigne’ed (net als Melania)

2 likes