Amerikaanse presidentsverkiezingen 2024

toespraken hebben idd een soort spectrum

trump — baudet

alles daartussen is prima, maar je wil niet aan de uiteindes zitten met of geen zinnen kunnen maken waardoor niemand je snapt, of te lange die niemand kan/wil begrijpen

1 like

Het is echt alsof opa Biden tegen zijn kleinkind van 5 zegt dat hij zijn excuus moet aanbieden voor het stelen van een snoepje, omdat hij zijn zin niet kreeg. Alleen gaat het niet om een snoepje maar mensenlevens

16 likes

Ik moest er ook aan denken

wtf je hoorde een vrouw lachend zeggen ‘yea I was all the way in hihihi’. Ja, echt leuk man :face_vomiting:

2 likes

Golf

1 like

Al die auto’s… ik blijf nog even kijken

De meeste van die wappies doen me denken aan toen ik als 14-jarige Dombo ging staken tegen de 1040-uren norm. Geen idee waarvoor ik nou precies meeliep en wat ik daar ging doen maar staken zou ik! Dat zal ze leren!

44 likes

Ik ben echt bang dat dit echt een start is van ergere dingen (daar). Als dit al mogelijk was? Kijk hoe ontzettend woest die trump mensen zijn op tv. Net wolven.

Ik denk dat ze bij de beveiliging ed ook echt 100 x achter hun oren gaan krabben hoe dit zo ver heeft kunnen komen

2 likes

Pff de NOS ook de hele tijd met ‘demonstranten’. Noem ze nou maar gewoon terroristen want dit is geen demonstratie meer.

2 likes

Nu komt er versterking aan lijkt het, allemaal zwaailichten

edit. Virginia state police volgens CNN

NOS laat dat filmpje gewoon zien van die vrouw die neergeschoten wordt :flushed: met gezicht en al… wat een eng beeld

1 like

Zag er maar eentje :frowning: Miss is de rest in camouflage

jaaa hier moest ik ook aan denken!
ik zat in de eerste en er kwamen toen ouderejaars ons lokaal binnenstormen om mee te doen.
ik wist niet wat me overkwam (moet je nagaan vergeleken met dit), volgens mij hadden mensen zelfs rookbommen mee?!

3 likes

Wow, wat heftig! Wel met een waarschuwing of ineens gewoon?

Shit man straks is @Zemraluani ook ineens stiekem een baby aan het baren. Zou wel de kers op de taart zijn

25 likes

Was ik trouwens naïef om te denken dat de Capitol wel kogelwerend glas zou hebben?

9 likes

Je zou nu trouwens maar een zwarte agent zijn hier… pfoe

1 like

@Zemraluani post straks echt iets in de trant van:
JA HALLO WAAROM MIS IK DIT OMG IK GING ALLEEN MAAR EEN OMMETJE MAKEN FUCK TRUMP AND DEFUND THE POLICE

@Zemraluani love you en ik mis jouw kritische commentaar.

4 likes

HAHAHAHA dit is idd precies hoe dit eruit ziet ja. Van oke nja ik ga wel staken tot ineens heel het verkeer stil leggen in vracht wagens klimmen en vuurwerk en shit.

2 likes

Geen waarschuwing volgens mij :o