Ah dat vind ik wel heel lief en fijn!
Ik vroeg me dit dus ook af, zijn die gasten zwaar bewapend ofzo dat ze niet allang al met grof geweld en een hoop machtsvertoon eruit zijn geknikkerd ? Heel bijzonder dit
Jaaa herkenbaar! Mijn vader is nu as we speak zijn online lessen aan het omgooien zodat hij dit morgen kan bespreken met zijn leerlingen.
Haha maar wtf is die speech ook
âWe love you and youâre very specialâ
Oké ik ga mezelf echt even afsluiten van al het nieuws nu anders slaap ik echt niet meer straks. Ben echt opgefokt. DOEI
Ik hou echt van CNN. Lekker ook dat de objectiviteit weg is en dat er gewoon gezegd wordt wat er gaande is.
Net noemden ze een demonstrant een baffoon. Love it.
Er is echt niemand die trump erger haat dan twitter hahaha
moet denken aan dat rare kazoo filmpje met dat enge kind youâre my special friend, speeeecial friend
Maar hoe gaat het nu met het vaststellen van de stemmen/kiesmannen eigenlijk? Mag toch hopen dat er niets wordt uitgesteld.
Ik ook. Ze houden zich totaal niet in. En ook steeds de shade in de titels onder in
Haha hier moest ik hardop om lachen. Wat een droeftoeters. De coup is mislukt, naar huis en douchen!
Mja het loopt nu al 4 uur uit
Kan niet wachten tot ik dadelijk lekker de slechtste chauffeur van NL kan kijken my god. Anders slaap ik niet vannacht. Heb t er bloedheet van
Even over die outfits van die mensen. Dragen zij dat echt in het dagelijks leven⊠of is dat hun aanval outfit
Mijn vriend zei: als we Balkenende nog hadden zou ie zeggen: foei, stelletje schobbejakken!
Waarom konden ze het dan ook niet net als de rest van de wereld via zoom doen!
Ik wil gewoon niet dat Trump nog meer kansen krijgt voor idioterie.
Het liefste zou je nu nog gaan impeachen.
Denk dat er op het moment niet vergaderd wordt in de bunkers waar ze zitten maar er even more pressing matters zijn Zoals overleven en zorgen dat ww3 niet uitbreekt daar