Ik wou net posten: ik moet stiekem wel lachen om die types die daar lopen. Puur veroordelend maar het is wel echt white trailer trash hoor…
Ik las wel op Twitter dat ze, als Capitol ontruimd is, deze willen hervatten
Ja vind ik ook goed en heel vaak de vergelijking maken met de BLM demonstraties en als moslims dit zouden doen. De enige mensen waar ik het tot nu toe van heb gehoord
Maak hem af, Anderson…
Hahahaha die Anderson Cooper is helemaal klaar mee met dat pro Trump gezwets van die Republikein.
Ik ben maar weer Grey’s Anatomy aan het kijken, genoeg CNN voor vandaag
Trailer trash is wel lekker denigrerend en heeft ook niks te maken met wat deze trumpterroristen hier doen
ik dacht ook al, als ze dit nou gewoon via zoom hadden gedaan.
en dan desnoods niet gezegd, dat die mensen daar nu waren voor niks
Wat leuk voor Charles dat hij de host is
Pence heeft nu een foto van Biden en Harris op twitter, zou hij er echt helemaal klaar mee zijn, of zou hij gehackt zijn?
ik vind beide priem
Volgens mij mag je geeneens een wapen dragen in DC. En al helemaal niet in het open, dus dat iedereen het kan zien. Alleen met een vergunning en die wordt niet zomaar afgegeven aan het gepeupel.
Ja klopt, daar heb je gelijk in. Is niet de juiste bewoording, mijn fout.
Prntscrn? Ik zie niks
Precies, want elke andere ‘groepering’ had dit niet kunnen doen.
Ik word ook zo boos als ik die foto’s zie van die demonstranten. Zo zelfverzekerd en moeiteloos hoe ze daar rondlopen.
Als omslagfoto
Op zijn persoonlijke account, niet @VP
Ik kan me er gewoon zo niks bij voorstellen dat al die mensen zo blind achter trump staan en van huis weggegaan zijn met hun wapens en outfits en heel bewust daarheen zijn gegaan. Ik vind het zo bizar.