Amerikaanse presidentsverkiezingen 2024

Ja dat is wel waar. Voor mijn gevoel kan het versterkt worden als er 2 van zulke grote tegen over elkaar staande partijen zijn maar dat zal niet zo 1 op 1 zijn.

3 likes

Maar ja liever dat hij dit uitstuurt dan zn mond houdt. (Thierry daarentegen…)

12 likes

Oh er zijn politie hulp troepen in beeld :raised_hands:t5:

Jeetje wat eng voor die reporter als een reller door je reporting heen in je oor staat te schreeuwen ā€œWE’RE NOT RIOTERS! WE’RE NOT RIOTERS!!ā€ā€¦ Hij zei daarna wel ā€œprotestersā€, hoe onveilig moet hij zich gevoeld hebben.

3 likes

Ja inderdaad, als Mark het zegt dan komt ie wel tot bezinning. Want in Nederland luistert ook iedereen naar hem. Maar wel goed dat hij dit veroordeelt. Hoe meer leiders dit doen, hoe beter.

4 likes

@Zemraluani nu duurt het wel lang hoor, wat ben je aan het doen :face_with_monocle:

Waar waren al die supporters tijdens zijn inauguratie trouwens :face_with_monocle:

2 likes

ā€œwe love you you are very specialā€ ga ik voortaan tegen mensen zeggen als ik het niet met ze eens ben. WLYYAVS

20 likes

Ik denk dat 6 januari als drukste dag in het FF jaaroverzicht komt :rofl::rofl:

30 likes

Hahah Van Rossem maakt de trump supporters af. Heerlijke vent
@anon42887991 je bent een topper

6 likes

Begrijp nu pas dat er meerdere trappen zijn…
OkƩ, tijd om naar bed te gaan denk ik. Ik was al om 5 uur deze ochtend CNN aan het kijken. :sweat_smile:

2 likes

Niet slowchatttennn!!!

1 like

Euj ik zie die gast met dat buffel ding op z’n hoofd gewoon buiten staan, of is dat een andere?

2 likes

Hahaha

2 likes

God bless

Knap gedaan, je hebt je slaap verdiend!

1 like

Huh waar?

Op npo 1 hahah lof maarten

1 like

Hij zit bij Op1 nu

Hahahaha dit dacht ik net ook maar durfde het niet te zeggen :joy: Laten we 20 jan nog meer posten! Postieve posts worden dat​:heart:

1 like