Oh ik kijk alleen CNN, ga even kijken
Vreselijk die beelden van de speeches van vanmiddag. Media weer eens ondermijnen, broken record man
Kan die gast van trial by combat aangeklaagd worden voor oproepen tot geweld?
Even een random vraag tussendoor, volgens mij zitten veel van jullie nu ook op Twitter : als ik in mān Twitter app naar de top tweets van #capitol (of een andere hashtag ga) zie ik alleen Nederlandse tweets, maar die interesseren me niet zo. Hoe krijg ik daar gewoon alle tweets, kan het niet vinden
Zou Kris al gefrustreerd zijn dat het nieuws van Kimyeās divorce nu ondergesneeuwd wordt?
Ik koos dan voor ānieuwsteā ipv top, maar ik weet niet of er een betere optie is.
Zou chill zijn als je een echte ātopā hebt wereldwijd.
Edit: nieuwste is āmeeste recentā dus
Je kunt bij trending ook voor een ander land kiezen
Klik op āmeest recentā en blijf refreshenš
Thanks allemaal! Ik wilde het liefst alleen de meeste gelikete, maar dat kan dus niet, jammerā¦
Vanmorgen dacht ik dat die vaccinatie het nieuws van de dag zou zijn
Ik moet helaas weer vroeg opstaan dus ik twijfel of ik moet opblijven⦠m
Ah hehe beweging
Ze kunnen zich alsnog vannacht mobiliseren en gaan rellen in de stad.
Ok weer naar CNN. Er is dus actie�
Oh god ik vroeg aan een amerikaanse vriend van hoe is de situatie daar. En hij gaat me ineens mansplainen dat trump echt nieuws laat alleen de negatieve kanten zienā¦
Bro wat is precies positief aan een situatie waar een stel gekken het capitol bestormenā¦
Duwen dat kreng
De inmiddels gewiste tweet van Ivanka, waarin ze de relschoppers/terroristen " American Patriots" noemt.
Wat een ongelooflijk dom wijf.
Niet. Te. Doen.
Ja wil eigenlijk niet naar bed want ben benieuwd wat er in de avond gaat gebeuren
Ik zat ook vol verbazing te kijken. Ze is zelf boven aan de trap gekomen dan komt ze vanzelf wel naar beneden